{{ctrl.notification}}
پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم

قشم جزیره ای در دل آبهای نیلگون خلیج فارس که یکی از زیباترین جزایر در جنوب کشور محسوب می شود، جزیره قشم دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، که هرساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود می کشاند، جاذبه های منحصربفرد و دیدنی که از دیدن انها لذت خواهید برد. در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی در قشم پارک ساحلی زیتون قشم می پردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید رزرو بلیط چارتر هواپیما ارزان مشهد قشم را براحتی تهیه نمایید.

 

پارک زیتون قشم

معرفی پارک زیتون قشم

یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی در قشم پارک سرسبز و ساحلی زیبای زیتون می باشد. این پارک یکی از توریستی ترین پارک های ساحلی در قشم است، که طرفداران بسیار زیادی را دارد. این پارک حدود 45 هزارمترمربع مساحت دارد و در 2 کیلومتری ساحل جنوبی قشم قرار گرفته است، پارک ساحلی زیتون آنقدر زیبا و جذاب است که جزو ژئو پارک قشم نیز محسوب می شود. بخاطر استقبال زیاد مسافران و گردشگران این پارک بزرگ و جذاب دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی می باشد که در ادامه برایتان از این امکانات مطالبی را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

پارک زیتون قشم

تفریحات در پارک ساحلی زیتون قشم

پارک ساحلی زیتون قشم به دلیل داشتن جذابیت بسیار زیاد و گردشگران زیادی که دارد تنوع بسیار زیادی نیز در تفریحات در این ساحل وجود دارد که می تواند برایتان سفری لذت بخشی را رقم بزند. اینجا می‌توانید انواع بازی‌های مهیج آبی را تجربه کنید، از انواع امکانات ورزشی مانند:  زمین های ورزشی و بازی کودکان و بزرگسالان، زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال ساحلی، اسکیت و دوچرخه سواری و تفریحات آبی نظیر: غواصی، پاراسل، بنانا، شاتل و جت اسکی، سینما 4 بعدی، برگزاری کنسرت و پخش موسیقی و نیمکت های سنگی، آلاچیق و پارکینگ ... که در ادامه به معرفی این تفریحات پارک ساحلی قشم می پردازیم.

پارک زیتون قشم

کمپ زدن در پارک ساحلی زیتون قشم

پارک ساحلی زیتون قشم یکی از توریستی ترین پارک های قشم که دارای امکانات مختلف رفاهی می باشد، این پارک به طور شبانه روز باز است و می توانید در این پارک به تفریح بپردازید. یکی دیگر از امکانات در این پارک کمپ زدن می باشد، که می توانید شب با چادر زدن در ساحل و کنار دریا یک شب رویایی و جذابی را سپری کنید. این پارک از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

کلوپ غواصی پارک ساحلی زیتون

در پارک ساحلی زیتون قشم دو کلوپ غواصی قرار دارد، که برای علاقه مندان به دنیای زیر آب بسیار لذت بخش و جذاب است، با مراجعه به این کلوپ ها می توانید بلیط غواصی را تهیه نمایید و با آموزش‌ها و تجهیزاتی که این کلوپ در اختیار شما قرار می‌دهد، به کمک یک غواص حرفه ای به اعماق دریا بروید و از دنیای زیرآب لذت ببرید. غواصی یکی از بهترین تفریحات در این پارک می باشد حتما این تفریح را امتحان کنید و از ان لذت ببرید،  تماشای دنیای زیر آب، لذتی دارد که وصف ‌شدنی نیست.

پارک زیتون قشم

برگزاری کنسرت و موسیقی محلی در پارک ساحلی زیتون قشم

از دیگر تفریحات لذت بخش در پارک ساحلی زیتون قشم قدم زدن در میان نخل های سرسبز پارک و در کنار ساحل و باد ملایم که از سمت دریا به صورتتان می خورد و شنیدن صدای موسیقی زنده و بومی در این پارک است که شب های این پارک را بسیار جذاب و دیدنی کرده است، گروهی از بومیان محلی با آواز خوانی و نوازندگی در این پارک حال و هوای شادی و پر انرژی را به شما هدیه می کنند.

خرید در پارک ساحلی زیتون قشم

در پارک ساحلی زیتون قشم غرفه هایی وجود دارد که شما می توانید برای تهیه سوغاتی یا خرید مورد نیاز خود به این فروشگاه ها سری بزنید و همچنین مرکز خرید سیتی سنتر قشم و چندین فروشگاه معتبر دیگر در نزدیکی این پارک قرار گرفته است که دارای بهترین امکانات و بهترین کالاهای رنگارنگ و اجناس مارک و شیک می باشد.  

پارک زیتون قشم

شکم گردی در پارک ساحلی زیتون

یکی از جذاب ترین تفریحات در سفر شکم گردی است، وجود رستوران ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه های اطراف پارک ساحلی زیتون و بوی خوش غذاهای جنوبی بومی و دریایی هوش از سرتان خواهد برد که بعد از یک تفریح به این رستوران ها بروید و غذایی خوشمزه دریایی سفارش دهید و کمی استراحت کنید و از خوردن این غذاها لذت ببرید.  

وسایل مورد نیاز برای سفر به پارک ساحلی زیتون قشم

برای بازدید و تفریح در پارک ساحلی زیتون یه سری لوازمی را که مورد نیازتان است را باید با خود همراه داشته باشید که بخاطر گرم بودن هوا دچار آفتاب سوختگی و گرمازدگی نشوید. وسایلی همچون کرم ضدآفتاب، عینک آفتابی، کلاه آفتاب‌گیر، چادر مسافرتی یا زیرانداز، صندل یا دمپایی، کیسه زباله، لباس راحتی، لباس اضافه برای مواقع خیس شدن لباس‌ها از لوازم مورد نیازی است که باید همراه خود داشته باشید.

پارک زیتون قشم

مسیر دسترسی به پارک ساحلی زیتون قشم

برای رفتن به پارک ساحلی قشم شما می توانید از تاکسی های دربستی و یا خودروی شخصی استفاده کنید در این جزیره خبری از اتوبوس و یا تاکسی های خطی نیست و یا می توانید در بدو ورود به جزیره ماشینی را اجاره کنید تا بتوانید در هر چند روزی که در قشم اقامت دارید به راحتی با ماشین به بازدید از تمام جاذبه های قشم بپردازید، برای دسترسی به پارک ساحلی زیتون قشم می توانید به باید خود را به خیابان دریا در قشم برسانید که پارک ساحلی زیتون در این خیابان قرار دارد.

پارک زیتون قشم

بهترین زمان برای بازدید از پارک ساحلی زیتون قشم

همانطور که می دانید جنوب کشور تابستان های بسیار گرم و سوزانی دارد که شاید نتوانید گرمای این جزیره را طاقت بیاورید، از این رو بهترین زمان برای سفر به قشم و بازدید از پارک ساحلی زیتون می توانید در فصول زمستان و پاییز و اوایل بهار که هوا خنک تر است به قشم سفر کنید. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان تهران قشم در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

پارک زیتون قشم

آدرس پارک ساحلی زیتون قشم

جزیره قشم، خیابان دریا، حد فاصل تقاطع بلوار چهار باغ و خیابان دریا خیابان زیتون

جاذبه های دیدنی در اطراف پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم یکی از زیباترین و بی نظیرترین جاذبه های قشم است که دیدن و بازدید از آن بسیار برایتان لذت بخش است، در کنار این جاذبه زیباو بی نظیر جاذبه های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که شما را سرحال خواهد اورد و از دیدن این جاذبه ها لذت خواهید برد در ادامه توضیح مختصری درباره چند مورد از این جاذبه ها خواهیم داد.

پارک زیتون قشم

دره ستارگان قشم

یکی از زیباترین جاذبه های منحصر بفرد و دیدنی دره ستارگان قشم می باشد، این دره حدود 2 میلیون سال قدمت دارد و جزو عجایب هفتگانه قشم است، این دره شامل ستون های عظیم و دیوارهای بلند و مخروط های نوک تیز می باشد. این دره تحت تاثیر فرسایش و فشار باد و باران و پدیده زمین شناسی که بر خاک و لایه‌های سطح زمین باعث به وجود آمدن این دره ها شده است. در سفر به قشم و بازدید از پارک ساحلی زیتون سری هم به دره ستارگان بزنید و از این جاذبه ی شگفت اور دیدن نمایید.

آدرس دره ستارگان: جزیره‌ قشم، شمال غرب روستای برکه خلف

پارک زیتون قشم

غارخربس قشم

غار خربس از دیگر جاذبه های دیدنی در 15 کیلومتری قشم قرار گرفته است، قدمت این غار به دوره مادها باز می گردد، ارتفاع دیواره‌های این غار حدود ۲۰ تا ۳۰ متر است. این غار دارای دهلیزها و تالارها و اتاق‌های متعدد به ابعاد  ۵/۵ متر و چشمه ‌ها و روزنه ‌های گوناگونی می باشد.

آدرس غارخربس: 15 کیلومتری جنوب قشم، سمت راست جاده‌ قشم به روستای خربس و روستای رمچاه

پارک زیتون قشم

بازار درگهان قشم

یکی از بازارهای معروف و پر طرفدار در قشم بازاردرگهان می باشد، که در 20 کیلومتری قشم قرار دارد. در درگهان پاساژ ها و فروشگاه های بسیار بزرگ و شیکی وجود دارد، شما می توانید انواع اجناس و کالاهای متنوع را با بهترین قیمت ها می توانید به راحتی تهیه نمایید، عده ی زیادی از فروشندگان از شهرهای مختلف به درگهان برای خرید می آیند و اجناس و کالاهایی را به صورت جینی و تعداد بالا خریداری می کنند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر ارزان در شهر مشهد می باشد.

آدرس درگهان: 20 کیلومتری جزیره قشم
date_range دوشنبه 28 آذر 1401 remove_red_eye 305 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0