{{ctrl.notification}}
مکان های دیدنی اطراف تهران

مکان های دیدنی اطراف تهران

مکان های بسیار زیادی در اطراف تهران وجود دارد که برای تفریح یک روزه بسیار مناسب می باشد ممکن است شما مناطق دنج و تفریحی اطراف تهران را نشناسید اما نگران نباشید ما این در مطلب از اس چارتر سعی داریم تا با معرفی این مکان ها شما را از هیاهو والودگی شهر تهران دور کنیم همچنین می توانید بلیط هواپیما چارتر بندرعباس تهران را از سایت اس چارتر رزرو نمایید.

مکان های دیدنی اطراف تهران

غار بورنیک

این غار در مسیر دماوند به فیروزکوه روستای هرانده واقع شده است در نزدیکی همان روستا غاری به اسم بورنیک قرار دارد که هوای داخل این غار خنک می باشد غار بورنیک که افراد زیادی برای کوهنوردی و گردش به انجا می روند اغلب در فصل تابستان در انجا ساکن می شوند و شب چادر می زنند.

مکان های دیدنی اطراف تهران

روستای زرین دشت

این روستا در 40 کیلومتری جنوب شهرستان فیروزکوه و 120 کیلومتری تهران قرار دارد و با فضای زیبایی که دارد توانسته گردشگران زیادی را به خودش جلب کند این روستا رودخانه ای به نام حبله رود دارد که چشمه های اب معدنی مانند «خمده» و «دریا بک» که برای اب درمانی خواص زیاد دارد استفاده می شود این روستا علاوه بر داشتن رودخانه اب و هوای دلنشین و میوه های مخصوص فصل بهار و تابستان دارد.

مکان های دیدنی اطراف تهران

کردان

روستای کردان در منطقه هشتگرد قرار دارد که مکان های دیدنی زیادی چون برج آرامگاهی كردان، پل قدیمی‌ بانو صحرای كردان، امامزاده شاهزاده حسین و بی‌بی شهربانو دارد همچنین پل قدیمی به اسم بانوصحرا که در دو کیلومتری شمال غرب روستا است از این منطقه نام گرفته است این پل اجری بوده و مربوط به دوران  صفویه است که قسمتی از طاق ان برجای مانده است.برای رفتن به روستای کردان کافی است خرید بلیط چارتر هواپیما خود را از سایت اس چارتر انجام بدهید.

کردان تهران

غار رودافشان

این غار در مسیر روستای رودافشان دماوند قرار دارد که ارتفاع سقف غار به صورتی است که می توانید کامل بایستید همچنین در داخل این غار قندیل هایی از جنس مواد اهکی وجود دارد که از سقف غار اویزان هستند و از دل این صخره ها اب به بیرون می اید که درون چاله های کف غار جمع می شوند.

روستای افجه

این روستا در شمال شرقی لواسان و اطراف تهران قرار دارد که جاذبه های زیادی از جمله دشت هویج، آبشار پسچویک و آبشار موآب دارد  روستای افجه فوق العاده سرسبز می باشد که برای مقصد یک روزه مناسب است.

مکان های دیدنی اطراف تهران

روستای وردیج و واریش

هنگامی که از شمال غرب تهران به سمت بزرگراه تهران – کرج می روید می توانید این دو روستا مشاهده کنید که به دلیل  وجود ادمک های سنگی که دامنه ارواح سنگی نامیده شده اند همچنین این روستا ابشاری به نام ابشار لت مال دارد، ادمک های سنگی سنگ های بزرگی می باشند که بر اثر فرسایش و واکنش های مختلف به ادمک تبدیل شده اند، ابشار لت مال از سه ابشار فرعی می باشد که مرتفع ترین ان 35 متر است.

مکان های دیدنی اطراف تهران

روستای ابنیک

این روستا از توابع شمیرانات می باشد که 12 کیلومتر با فشم فاصله دارد این روستای فوق العاده در فصل بهار با رودخانه و دره ای که سرتاسر ان گیاهان کوهی است این روستا مکان خیلی عالی برای گردشگری چند روزه است.

مکان های دیدنی اطراف تهران

آبشار گزو

این ابشار دو ساعت با تهران فصله دارد و 15 کیلومتر با سوادکوه فاصله دارد در کنار این ابشار می توانید از امامزاده ای که معروف به سه بزرگوار گزو است دیدن نمایید ابشار گزو در منطقه ای خوش اب و هوا واقع شده است. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط ارزان چارتری در مشهد می باشد.

آبشار گزو تهران

دشت لار

در زمان های قدیم پادشاهان برای گذارندان تابستان به منطقه هایی می رفتند که سرد باشد دشت لار یکی از همین منطقه ها است که اب و هوایی خنک دارد و در انجا حیواناتی چون  پلنگ، گرگ، روباه، عقاب طلایی، افعی البرزی، بزمجه، مارمولک، خرس قهوه ای، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو و... دارد. این دشت حیرت انگیز در 75 کیلومتری تهران و نزدیک به شهر امل قرار دارد همچنین می توانید چشمه ای به اسم دوبرار را تماشا کنید.

مکان های دیدنی اطراف تهران

روستای گردشگری برغان

برای دیدن این روستا بهتر است در فصل بهار و تابستان سر بزنید مسیر دسترسی به روستای برغان از کرج ـ رجایی شهر، جاده آتشگاه یا از اتوبان کرج ـ قزوین پس از کردان می باشد این روستا طبیعتی فوق العاده سرسبز دارد که بهتر است به ان سر بزنید.

طالقان

منطقه طالقان جاذبه های دیدنی زیادی از جمله سد طالقان، دشت های سرسبز، آبشارهای متعدد، چشمه های دائمی و فصلی، چشمه آب گرم گنداب در شمال روستای دهدر، چشمه آب گرم شمال روستای هرنج، چشمه آب گرم گراب بالاطالقان، چشمه آب گرم خچیره دارد برای رفتن به این منطقه باید به اتوبان تهران- کرج به سمت قزوین، 4 کیلومتر بعد از آبیک به جاده انحرافی و اختصاصی طالقان بروید.

طالقان تهران

کن سولقان

این دره در شمال غربی تهران قرار دارد که برای رفتن به ان از بزرگراه  آبشناسان تهران به سمت بلوار کوهسار باید بروید همچنین بدانید این منطقه کوهستانی است و در نتیجه در فصل های بهار و تابستان هوای عالی دارند و می توانید برای گردش این منطقه را انتخاب کنید.

تنگه واشی

تنگه واشی از معروف ترین مکان های دیدنی در نزدیکی تهران است که بهترین زمان برای بازدید از ان فصل تابستان است زیرا در این فصل می توانید خنکای اب را حس کنید و گرما از تنتان خارج شوید هنگامی که بخواهید به تنگه واشی بروید باید خود را برای پیاده روی در این مسیر و اب بازی در کنار خانواده یا دوستانتان اماده کنید این منطقه زیبا در جاده تهران به فیروزکوه قرار دارد و مسیر رسیدن به ان دو ساعت است.

تنگه واشی تهران

لواسان

از محبوب ترین مناطق دیگر گردشگری نزدیک به تهران می توان به لواسان اشاره کرد که در دامنه جنوبی کوه های البرز و بخش لواسانات شهرستان شمیرانات واقع شده است اشاره کرد این منطقه اب و هوای دلپذیری دارد که انتخاب بسیاری از مردم تهران است برای رفتن به لواسان فقط یک ساعت در راه هستید.

سد لتیان

این سد در سال 1346 برای تامین اب شیرین پایتخت احداث شد و قبل از انقلاب اسلامی نام ان فرحناز بود این سد تفریح مناسبی برای یک روز است که می توانید به پیک‌نیک، ماهیگیری، قایق‌سواری و اسکی روی آب هم بپردازید. شما می توانید برای دیدن تمامی این مکان ها در اولین فرصت بلیط چارتر چابهار تهران بگیرید و سفر کنید.

date_range شنبه 24 مهر 1400 remove_red_eye 785 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0