{{ctrl.notification}}
جذابیت های دریایی کیش

جذابیت دریایی کیش

اگر اهل چالش‌های غواصی نیستید و دوست دارید در آرامش کامل شاهد ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس باشید، پیشنهاد آس چارتر به شما، آکواریوم کیش است. این آکواریوم وسیع، گزیده‌ای از دنیای بی‌کران دریای جنوب است که شما را به ماجراجویی در دنیای زیر آب بدون چالش‌های غواصی دعوت می‌کند. شما می توانید برای رزرو بلیط هواپیما چارتر ارزان به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

آکواریوم کیش

در کنار جذابیت‌ های روی آب و زیبایی‌های بصری، جهان زیر آب دریا نیز بسیار قابل توجه است. دنیایی که در آن، رنگ‌های جدید خواهید دید و از تماشای تنوع ماهی‌ها، گیاهان و سایر آبزی‌های خوش‌رنگ‌ ولعاب به وجد خواهید آمد.

اگر قصد سفر به کیش دارید آس چارتر کنار شماست تا بلیط لحظه آخری هواپیما کیش و یا بلیط هواپیما ارزان قیمت را به شما ارایه دهد تا از هزینه های شما اضافی شما کاسته شود.

آکواریوم کیش

در سفر با بلیط هواپیما به آب‌های خلیج فارس و جزیره‌های متعدد این خلیج نیلگون، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و رفاهی بسیاری خواهید دید و لحظه‌ هایی طلایی را تجربه خواهید کرد. جزیره کیش از قوی‌ترین قطب‌های گردشگری استان هرمزگان و خلیج فارس است که باوجود انواع جذابیت‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی، میزبان مسافران بسیاری است که با بلیط چاتری و یا بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران کیش به این جزیره زیبا سفر کنند. آکواریوم از زیباترین و جذاب ‌ترین جاهای دیدنی این جزیره است که در جنوبی‌ترین و شرقی‌ترین ساحل آن جا خوش کرده است.

اطلاعات آکواریوم کیش

آکواریوم کیش در واقع یک آکواریوم مصنوعی است که در ساختمان کانون هنر در خیابان فردوسی واقع شده است. از آن جایی که این آکواریوم جنب پارک آهوان قرار دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و کسانی که به قصد گشت و گذار به پارک می روند هم با دیدن طراحی متفاوت این مکان، مشتاق می شوند از آن دیدن کنند.

پس از تهیه بلیط هواپیما و یا رزرو بلیط چارتری و سفر به این جزیره زیبا، می توانید به ساختمان کانون هنرکه ظاهری شبیه به کشتی دارد. در این کشتی دو آکواریوم با ظرفیت های 20000 و 50000 لیتر آب قرار دارد که در یکی از آن ها انواع گونه های نادر آبزی در ایران و جهان قرار دارد و جالب است بدانید اکثر افرادی که از این آکواریوم بازدید می کنند، دانشجویان، پژوهشگران و کودکان هستند حتما دیدن فرمایید.

در این مکان فوق العاده جذاب همچنین برخی از ماهی های زیبا و تزئینی هم در این آکواریوم قرار داده شده است. این مجموعه‌ شما دو آکواریوم است؛ یکی با حجم ۵۰ هزار لیتر مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ خلیج فارس، تمساح‌ها و مارهاست و در آکواریومی ۲۰ هزار لیتر هم، بیشتر از ۷۰ نوع ماهی تزیینی کمیاب و نایاب در حال شنا هستند، لاک‌پشت دو متری این مجموعه و حیوانات تاکسیدرمی شده و بخش دیرینه ‌شناسی، از جذابیت‌های این مجموعه‌ به خصوص برای بچه‌ها هستند.

این مجموعه شامل دو بخش:

بخش علمی حیوانات تاکسیدرمی شده

 دیرینه شناسی نیز می‌باشد

در این مجموعه به جز ماهی، انواع دیگری از خزندگان مانند مار و تمساح، پرندگان کمیاب و همچنین پستانداران نیز وجود دارند. لازم به ذکر است که در بخش مربوط به خزندگان این مجموعه، حدود ۱۰۰ نوع خزنده از جمله ماربوآ، مار پرنده تایلند، سوسمار ایگوانا، عقرب سیاه آفریقایی و… وجود دارد.

آکواریوم کیش

ساعات بازدید از آکواریوم کیش:

در فصول بهار و تابستان از ۱۸ تا ۲۰

در فصول پاییز و زمستان از ۱۶ تا ۱۸ است.

 بلیط آکواریوم کیش به‌تنهایی و جداگانه فروخته نمی‌شود؛ بلکه برای بازدید از آن باید بلیط ورودی کل مجموعه دلفیناریوم و باغ پرندگان را تهیه کنید تا فرصت بازدید از تمام بخش های این مجتمع تفریحی داشته باشید.

فرقی نمی کند که شما به تنهایی با بلیط هواپیما و یا بلیط هواپیما ارزان چارتری شیراز کیش و یا تور به این جزیره زیبا سفر می کنید، پیشنهاد کارشناسان آس چارتر به شما این است که حتما از این آکواریوم فوق العاده جذاب دیدن فرمایید.

کشتی‌های آکواریوم کیش، راهی دیگر برای تماشای دنیای زیر آب

کشتی آکواریوم کیش

در جزیره کیش راه‌های گوناگونی برای بازدید از دنیای زیر آب وجود دارد. شما می‌توانید لباس غواصی بپوشید و با راهنمایی و همراهی غواصان حرفه ‌ای وارد آب شوید، به بازدید آکواریوم بروید یا سوار کشتی‌‌های آکواریوم شوید.این کشتی آکواریومی علاوه بر پنجره‌ها، کف آن نیز از شیشه ساخته شده است و در اطراف و زیر پایتان، انواع ماهی‌های رنگارنگ، لاک ‌پشت‌های بزرگ و کوچک، ستاره‌های دریایی، گیاهان و سایر آبزیان دریا قابل مشاهده است و شما در دنیای زیر آب در حال گشت ‌وگذار هستید.

این کشتی تا عمق 5/2 متری وارد دریا می‌شود و با پذیرایی و اجرای موسیقی زنده، تماشای جهان زیر آب را برایتان لذت‌ بخش‌تر می ‌کند. کشتی آکواریوم گردشگر، سیمرغ، ستاره و طوطیا از کشتی‌های تفریحی کیش برای بازدید از جهان زیر آب خلیج فارس هستند.یکی از لذت بخش ترین تفریحات کیش دیدن این جانداران با مزه و زیبا هستن، اگر با تور و یا با بلیط هواپیما و یا بلیط چارتری به جزیره زیبای کیش سفر کردید حتما در برنامه های خود بازدید از کشتی تفریحی را قرار دهید.

اسکوتر زیردریایی کیش

خیلی از افراد دوست دارند در اعماق دریا شنا کنند،و در اعماق دریا به سراغ ماهی های زیبا بروند، پیشنهاد کارشناسان آس چارتر به شما این است که اسکوتر زیردریایی کیش یک روش غواصی بدون نیاز به آشنایی با اصول غواصی در دریا و از جذاب ‌ترین تفریحات آبی کیش به اعماق دریا بروید. شما اصلا نیازی نیست که نگران این باشید که غواصی بلد نیستین چون یک غواص حرفه ای با شما همراه است و شما را کنترل می کند. این اسکوترها شما را تا عمق 10 متری به پایین می برند.

اسکوتر دریایی کیش

اسکوتر در واقع دستگاهی است که دارای موتور، 2 رکاب و یک حباب شیشه‌ای است. سر شما باید درون حباب شیشه‌ای قرار بگیرد. به این ترتیب به وضوح می‌توانید اطراف خود را ببینید. خودتان می‌توانید اسکوتر زیردریایی را با پدال زدن کنترل و هدایت کنید. با اسکوتر زیردریایی می‌توانید تا عمق 20 متری خلیج فارس رفته و انواع موجودات دریایی مانند مرجان‌ها و ماهی‌ها را از نزدیک لمس کنید. اگر قبلا این تفریح را انجام نداده‌اید، نگران نباشید؛ چون یک مربی حرفه‌ای شما را همراهی خواهد کرداین اسکوترها برای استفاده افراد بالای 12 سال با قد بالای 150 سانتیمتر می باشد درصورتی که فشارخون شما بالاست یا مشکل قلبی دارید بهتر است از این وسیله استفاده کنید.

همان گونه که دیدن اعماق دریا از نزدیک طعم دیگری دارد دیدن این جزیره زیبا از میان ابرها طعمی دیگر دارد برای سفر به کیش حتما بلیط هواپیما تهیه کنید تا از این لذت بی نسیب نباشید،اگر نگران قیمت های بالا بلیط هواپیما هستید، آس چارتر کنار شماست تا بلیط هواپیما ارزان و یا بلیط چارتر کیش را برای شما تهیه کند.

date_range سه شنبه 01 تیر 1400 remove_red_eye 2102 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0