{{ctrl.notification}}
Metropolitan Museum of New York

موزه متروپولیتن نیویورک

نیویورک از شهرهای بزرگ و جذاب در آمریکا که مقصد گردشگری و توریستی بسیاری از گردشگران خارجی می باشد، این شهر دارای جاذبه های تاریخی و توریستی زیادی می باشد، از دیدنی ترین جاذبه‌ های دیدنی نیویورک موزه‌ای به نام متروپولیتن می باشد، در این مقاله با آس چارتر همراه باشید تا با این جاذبه ی دیدنی آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی موزه متروپولیتن نیویورک

موزه متروپولیتن نیویورک از دیدنی ترین جاذبه های نیویورک که دارای آثار شگفت ‌انگیز و دیدنی بسیار زیادی از دوره های مختلف تاریخی می باشد، موزه متروپولیتن نیویورک دارای مساحتی حدود ۱۱.۵ هکتار می باشد که در سنترال پاک و در امتداد خیابان پنجم قرار دارد، موزه هنر متروپولیتن بزرگ ‌ترین موزه ایالات متحده آمریکا که در سال ۱۸۷۲ میلادی افتتاح شد. موزه متروپولیتن نیویورک سالانه میلیون ‌‌ها بازدید ‌کننده دارد و از معروف ترین موزه ها در جهان می باشد، موزه متروپولیتن نیویورک حدود ۳۶ میلیون اثر هنری را از مصر باستان و آفریقا، اروپا و آسیا را در خود جای داده است، از آثار موجود در این موزه ۲۵۰۰ نقاشی هنرمندانه و قدیمی اروپایی، به سبک‌های امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم و مجموعه هنر و مصنوعات مصر و حتی تاریخ اسلام و ایران وجود دارد،

تاریخچه موزه متروپولیتن نیویورک

موزه متروپولیتن در سال ۱۸۶۶ میلادی در شهر نیویورک آمریکا احداث گردید، ایده این موزه را وکیلی به نام جان جی مطرح شد و به همین منظور اتحادیه ‌ای در نیویورک تحت ریاست جی و حضور رهبران مدنی، بازرگانان، هنرمندان، مجموعه‌ داران آثار هنری و بشر دوستان تشکیل شد و سرانجام ساختمان دادورث منهتن در سیزدهم آوریل ۱۸۷۰ میلادی، موزه هنر متروپولیتن به روی عموم باز شد. در ۲۰ نوامبر سال ۱۸۷۰ میلادی اولین آثار و اشیای موزه از جمله یک تابوت رومی و چندین نقاشی اروپایی از جمله آثاری از آنتونی ون دایک، نیکلاس پوسن و جووانی باتیستا تیه ‌پولو به موزه متروپولیتن وارد شدند، در سال‌های ۱۸۷۶-۱۸۷۴ میلادی آثاری از عصر برنز تا پایان دوره روم، در سال ۱۸۷۲ میلادی ۳۸ بوم نقاشی، در سال ۱۸۸۹ میلادی دو اثر از ادوارد مانه، در سال ۱۹۰۷ اثری از نقاش معروف فرانسوی آگوست رنوآر، در سال ۱۹۱۰ یک اثر هنری از هانری ماتیس به این موزه اضافه شد و همچنین موزه متروپولیتن نیویورک از بزرگترین و با ارزش ترین موزه های کشور آمریکا که در آن آثار تاریخی متعدد و ارزشمندی دیگر نیز از سرتاسر دنیا در آن قرار گرفت، مانند ۲۶۰۰۰ شیء از مصر باستان، ۲۵۰۰ نقاشی اروپایی، ۳۵ نقاشی شناخته ‌شده از یوهانس فرمیر، مجسمه اسب آبی مصر باستان، نقاشی ‌ها، مجسمه ‌ها و هنرهای تزئینی آمریکایی در این موزه قرار گرفته است، موزه متروپولیتن در قرن بیستم میلادی، موزه به یکی از مراکز هنری بزرگ جهان تبدیل گشت.

مسیر دسترسی به موزه متروپولیتن نیویورک

برای دسترسی به موزه متروپولیتن می توانید با استفاده از قطار شماره ۴، ۵ یا ۶ به خیابان ۸۶ برسید و بعد از پیاده شدن از قطار از سه بلوک عبور کرده و به سمت غرب بروید تا به  خیابان پنجم برسید، بعد از حدود 10 دقیقه پیاده روی به موزه خواهید رسید. اگر با اتوبوس به موزه می خواهید بروید باید از خط ‌های M1، M2، M3 یا M4 استفاده نمایید و در امتداد خیابان مدیسون پیاده شده و به خیابان 83 بروید.

اقامت در نزدیکی موزه متروپولیتن

برای اقامت در نزدیکی موزه متروپولیتن می توانید در نزدیک ترین هتل های اطراف موزه اقامت داشته باشید، از این هتل ها می توان به هتل Belnord، هتل فرانکلین، هتل سنترال پارک می باشد که می توانید اقامت راحتی را در این هتل ها داشته باشید.

توصیه‌ هایی برای بازدید از موزه متروپولیتن نیویورک

برای بازدید از موزه متروپولیتن نیویورک باید به نکاتی توجه نمایید، برای بازدید از موزه متروپولیتن حتما کفش ‌های راحت و مناسب به برای پیاده روی در موزه به همراه داشته باشید چون موزه بسیار وسیع است و بتوانید به راحتی از بخش های مختلف موزه دیدن نمایید، آوردن کیف‌ های بزرگ و چمدان به داخل موزه ممنوع است و شما می توانید یک کوله ‌پشتی به همراه داشته باشید،     کالسکه بچه به داخل موزه ممنوع می باشد، عکاسی و فیلم ‌برداری بدون فلاش در بیشتر گالری‌ ها مجاز است. برای ورود به موزه باید مبلغی برای تهیه بلیط پراخت نمایید و فقط بازدید برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان می باشد.

بهترین زمان بازدید از موزه متروپولیتن نیویورک

موزه متروپولیتن را می توانید در هر فصلی بازدید نمایید، نیویورک در فصل بهار ماه‌ های مارس تا مه گرم‌ و مطبوع می باشد و باران‌های بهاری در این فصل زیاد می باشد، در فصل پاییز این شهر علاوه بر آب وهوای سردی که دارد یکی از بهترین زمان ها نیز می باشد که در این فصل جشن‌ها و کارناوال‌هایی مانند هالووین، جشنواره فیلم نیویورک، روز شکرگزاری و… برگزار می شود که بسیار بازدید از آن ها لذت بخش است. در فصل زمستان ماه‌های دسامبر تا فوریه نیز زیباترین و خیره ترین مناظر را خواهید دید شما می توانید در تمام خیابان ها تزئینات جذابی از کریسمس و هیاهوی مردم را تماشا کنید و لذت ببرید فقط لازم است بدانید با خود حتما لباس گرم به همراه داشته باشید. با تهیه بلیط هواپیما تهران نیویورک در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

ساعات کاری موزه متروپولیتن نیویورک

موزه هنر متروپولیتن در نیویورک از ساعت ۱۰صبح تا ۵:۳۰ بعدازظهر در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه بجز چهارشنبه ها و     روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز می باشد. لازم است بدانید روزهای چهارشنبه روز اول ماه ژانویه، اولین دوشنبه ماه مه، روز بیست و پنجم ماه دسامبر و روز شکرگزاری تعطیل می باشد.

 

date_range دوشنبه 14 خرداد 1403 remove_red_eye 58 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0