{{ctrl.notification}}
Dubai Global Village

دهکده جهانی دبی

دبی یکی از لاکچری ترین شهرهای جهان که در حوزه خلیج فارس قرار دارد، در گذشته این شهر به شکل بیابانی برهوت و خالی از سکنه بود که امروزه بعنوان یکی از ثروتمند ترین شهرهای جهان شناخته شده است، این شهر با داشتن معماری بی نظیر از ساختمان ها و بلند ترین برج ها، شهر بازی های مدرن، رستوران ها و مراکز خرید منحصربفرد و امکانات رفاهی و تفریحی متعدد از پرطرفدار ترین شهرهای توریستی جهان بشمار می رود که سالانه گردشگران و توریست های زیادی به این شهر سفر می کنند، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی دهکده جهانی دبی بپردازد تا پایان این مقاله ی جذاب همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی با مساحت ۱.۶۰۰.۰۰۰ مترمربع بزرگ‌ ترین پروژه گردشگری، سرگرمی و تفریحی جهان بشمار می رود، دهکده جهانی دبی در سال ۱۹۹۷ تأسیس شده که یکی از بزرگترین دهکده های تفریحی در جهان می باشد که سالانه بیش از ۹ میلیون بازدید کننده دارد و یک مقصد خانوادگی چند فرهنگی منحصربه ‌فرد شناخته شده که از سرتاسر دنیا گردشگر دارد و توانسته چهارمین مرکز پربازدید روزانه جهان به حساب آید،

 

بخش‌های مختلف دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی که گلوبال ویلیج دبی معروف است و در حقیقت یک پارک موضوعی است که صورت فصلی فعالیت می کند، دهکده جهانی دبی دارای 5 بخش رویدادها، کنسرت ‌ها، غرفه‌ های کشورهای مختلف، کارناوال ‌ها، غذا و خرید می باشد که می توانید دراین دهکده با 93 فرهنگ مختلف آشنا شوید. در گلوبال ویلیج دبی حدود ۳۵۰۰ فروشگاه بزرگ خرده ‌فروشی و تجاری، ۲۰۰ غرفه غذا، ۲۷ غرفه بین ‌المللی، ۱۷۰ کارناوال و بازی و بیش از ۴۰۰۰۰ اجرای رقص و موسیقی و نمایش آکروباتیک وجود دارد.

غرفه کشورهای مختلف در دهکده جهانی دبی

از جذاب ‌ترین و مهم ‌ترین بخش های دهکده جهانی دبی غرفه کشورهای مختلف می باشد که نمادهای فرهنگی، سبک و سیاق معماری، آثار هنری، صنایع دستی و سازه‌ها یا تندیس ‌های سمبلیک بیش از ۷۸ ملیت گوناگون دراین غرفه ها به نمایش گذاشته شده است. تعداد غرفه کشورها در هر دوره از دهکده جهانی دبی متغیر است و هر دوره به غرفه کشورها افزوده می ‌شود و در تازه ‌ترین دوره ۲۷ عدد غرفه به دهکده جهانی دبی اضافه شد، این غرفه ها دسته بندی شده هستند که شامل: کشورهای منطقه منا، کشورهای خاور دور، قاره آفریقا، قاره اروپا، قاره آمریکا و منطقه آسیای جنوبی می‌ شود. در ادامه چند مورد از این غرفه ها را برایتان معرفی می کنیم.

غرفه ایران دهکده جهانی دبی

غرفه ایران یکی از غرفه های دیدنی در دهکده جهانی دبی می باشد، این غرفه نماد فرهنگ معماری ایرانی می باشد، ورودی غرفه ایران می‌توانید نمونه‌هایی از کنده‌ کاری‌های ایران باستان کاشی ‌کاری و آجرکاری سنتی ایران به چشم می خورد، در سردر ورودی به غرفه ایران، ۲ فرشته متقارن شیپور به دست قرار دارد و ۳ طرح زیبا نیز از پادشاهان ایرانی و بانوان ایرانی نیز در این طراحی دیده می شود که سوار بر اسبی زیبا چیزی شبیه به نیزه در دست دارد. علاوه بر سبک معماری سنتی ایرانی، سبک معماری تخت‌ جمشید، فرش‌ های دستبافت ایرانی،غذاهای ایرانی، صنایع دستی ایرانی ها به نمایش گذاشته شده است.

 

غرفه ترکیه دهکده جهانی دبی

یکی از شلوغ ‌ترین غرفه‌های دهکده جهانی دبی غرفه ترکیه می باشد که دارای یک سردر بزرگ به رنگ سفید می باشد، در غرفه ترکیه نمونه ‌های جذابی از صنایع ‌دستی و فرهنگ کشور ترکیه نظیر مجموعه ‌ای از شیشه ‌ها، سرامیک با رنگ‌ های سرزنده، طرح ‌های آناتولی و لباس‌ های خانگی به نمایش گذاشته شده است.

 

غرفه هند دهکده جهانی دبی

از زیباترین و پررنگ‌ ولعاب ‌ترین غرفه ‌های دهکده جهانی دبی غرفه هند است، در این غرفه غذاهای خیابانی هند را که در بیشتر شبکه های مجازی دیده اید طبخ و فروخته می شود، غرفه هند دنیایی از رنگ، عطر کاری، فلفل، زنجبیل و ادویه‌ ها و همچنین لباس، زیورآلات هندی را به فروش می رساند و این غرفه نمادی از وسعت و عظمت کشور هند را نمایش گذاشته است. با تهیه بلیط هواپیما تهران دبی در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

غرفه آفریقا دهکده جهانی دبی

غرفه آفریقا نمادی از مردم و فرهنگ و زندگی آنها می باشد، در غرفه آفریقا نمونه ‌هایی از فرهنگ مردم آفریقا به نمایش گذاشته شده است، در این غرفه هنرمندانی از آفریقا به بافت صنایع دستی مشغول هستند و با نوشیدنی‌ های خاص از گردشگران پذیرایی می کنند، از نمادهای موجود در غرفه آفریقا می توان به نمادهای شیر، بوفالو، فیل، کرگدن سیاه و پلنگ اشاره کرد.

 

تفریحات دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی بزرگ‌ ترین جاذبه ی تفریحی و گردشگری در دبی که گردشگران و توریست های زیادی سالانه از آن بازدید می نمایند، از این رو دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد، از دیدنی های این دهکده زیبا و جذاب می توان به نمادهای مینیاتوری برج ‌های ایفل، پیتزا و خلیفه، تاج محل و ساعت لندن اشاره کرد و از تفریحات این دهکده جهانی شهربازی ‌ها، قایق سواری در کانال آبی، شرکت در جنگ‌ های شادی برای کودکان و تماشای کنسرت‌ هایی از بزرگترین و مشهورترین خوانندگان جهان می باشد، که می توانید چتد ساعتی را به خوشگذرانی و تفریح بپردازید و لذت ببرید، همچنین رستوران ها و کافه های لوکس و متعددی نیز در این دهکده وجود دارد که می توانید بعد از تفریح به رستوران مد نظر خود رفته و یک غذای خوشمزه برای خود سفارش داده و نوش جان کنید.

امکانات دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی شامل امکانات بی نظیری برای رفاه حال گردشگران خود می باشد، که در کنار تفریح و بازدید می توانید از امکانات رفاهی این دهکده نیز استفاده نمایید، از امکانات رفاهی دهکده جهانی دبی می توان به کارواش، پارکینگ با ظرفیت بالا، اینترنت رایگان، تاکسی، محل نگهداری کودک، باربری، انواع رستوران ‌ها و کافه ‌ها و غرفه‌ های غذا، فروشگاه‌های خرید سوغاتی و صنایع دستی اشاره کرد.

 

فصل مناسب برای بازدید از دهکده جهانی دبی

برای بازدید از دهکده جهانی دبی می توانید در فصل هایی که هوا خنک تر می باشد، از این رو بهترین فصل برای بازدید پاییز و زمستان می باشد.

 

date_range چهارشنبه 29 فروردین 1403 remove_red_eye 66 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0