{{ctrl.notification}}
Chabahar markets

بازارهای چابهار

سیستان و بلوچستان از استان های ایران که دارای جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی فوق ‌العاده و منحصربفردی می باشد، سیستان و بلوچستان گنجینه گمشده ایران که دارای طبیعتی بکر و شگفت ‌انگیزی می باشد و عجیب ‌ترین پدیده‌های طبیعی را در خود جای داده است، چابهار مرکز استان سیستان و بلوچستان که بعنوان منطقه آزاد تجاری و و تنها بندر اقیانوسی ایران محسوب می شود، که محل واردات بسیاری از کالاهای خارجی و لوکس می باشد، چابهار علاوه بر داشتن جاذبه های دیدنی و طبیعی همچون کوه‌ های مریخی، دریاچه لیپار، کوه گل افشان، غارهای بان مسیتی، جنگل حرا و روستای درک و ... همچنین دارای بازارها و مراکز خرید با کالاهای متنوعی از انواع شکلات، چای، تنقلات و… می باشد. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بازارهای چابهار می پردازد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

بازار پردیس چابهار

از معروف ‌ترین بازارهای چابهار بازار پردیس می باشد، مجتمع تجاری پردیس چابهار از مراکز خریدی که هر آنچه را که بخواهید می توانید در آن تهیه نمایید، مجتمع تجاری پردیس چابهار دارای ۶۰۰ واحد تجاری تنوع بالا در عرضه انواع کالاهای نو و دست ‌دوم می باشد، در مجتمع تجاری پردیس چابهار شما می توانید انواع پوشاک، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زنانه،  پارچه، کیف و کفش، خوراکی‌ های خارجی، اکسسوری، لوازم ‌خانگی، موبایل و لوازم دیجیتال را از بازار پردیس چابهار تهیه نمایید، همچنین انواع کالاهای برند و مارک را نیز می توانید از این مجتمع تهیه نمایید. از امکانات مجتمع تجاری پردیس چابهار می توان به پارکینگ، رستوران و کافی ‌شاپ می باشد.

مجتمع تجاری صدف چابهار

مجتمع تجاری صدف چابهار از بزرگ‌ ترین و لوکس ‌ترین مراکز خرید پرطرفدار در چابهار می باشد، مجتمع تجاری صدف چابهار در سال ۱۳۹۵ با در زمینی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع تاسیس گردید، مجتمع تجاری صدف چابهار دارای ۶۴۷ واحد تجاری و رفاهی می باشد، انواع برندهای معروف خارجی و معتبر جهانی را می توانید در این مجتمع تجاری تهیه نمایید، کالاهای لوکس و برند انواع  پوشاک، لوازم ‌آرایشی، لوازم ‌خانگی و کالاهای دیجیتال خارجی و مدل‌ های مختلف تلویزیون را می توانید با کمترین قیمت نسبت به شهر خودتان تهیه نمایید،  مجتمع تجاری صدف از شناخته شده ‌ترین مراکز خرید چابهار که دارای امکانات رفاهی نظیر دو طبقه پارکینگ سرپوشیده، ۱۱ رستوران و هفت کافی ‌شاپ، اتاق نگهداری کودکان، شهربازی و بزرگ ‌ترین آکواریوم تونلی کشور و فود کورتی به مساحت چهار هزار مترمربع می باشد، مرکز خرید صدف همچنین دارای خوراکی های خارجی خوشمزه ای نظیر شکلات، چای، قهوه می باشد.

 

مجتمع تجاری تیس چابهار

از دیگر مراکز خرید بزرگ چابهار مجتمع تجاری تیس می باشد که در منطقه آزاد تجاری چابهار قرار دارد، طبقه بالای مجتمع تجاری تیس مخصوص تجار چینی و طبقه های پایین تر این مجتمع مختص فروشندگان ایرانی می باشد، مجتمع تجاری تیس دارای انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زنانه،  پارچه، انواع کیف و کفش، اسباب بازی، اکسسوری و دکوریجات شیک، چای، شکلات و لوازم خانگی می باشد، مجتمع تجاری تیس دارای امکاناتی نظیر کافی‌ شاپ‌های متعدد و رستوران‌ های لوکسی با انواع خوراک‌ های بومی و غذاهای فرنگی می باشد، مجتمع تجاری تیس در فاصله کمی از بازار ماهی ‌فروشان، نمایشگاه بین ‌المللی چابهار و پمپ بنزین قرار دارد. در سفر به چابهار از مجتع تجاری تیس حتما بازدید نمایید.

بازار فردوس چابهار

بازار فردوس  از دیگر بازارهای چابهار که می توانید که در آن انواع تنقلات خارجی، شکلات، چای، لباس، کیف و کفش، ابزارآلات و… به فروش می رساند، بازار فردوس چابهار از بازارهای متفاوت که هر آنچه که میاز دارید را می توانید در آن تهیه نمایید.

مجتمع تجاری صالحیار چابهار

مجتمع تجاری صالحیار چابهار از دیگر مراکز خرید در چابهار که در آن انواع کالاهای خارجی، لوازم خانگی، لوازم آرایش و عطر ارزان قیمت ، چای، شکلات و… عرضه می شود. برندهای خاص و جذابی را می توانید در مجتمع تجاری صالحیار تهیه نمایید. مجتمع تجاری صالحیار چابهار دومین مجتمع پرطرفدار چابهار بعد از مجتمع صدف به حساب می آید.

بازار ابریشم چابهار

از دیگر بازارهای چابهار بازار ابریشم چابهار می باشد، انواع کالاها و اجناسی نظیر: لوازم خانگی و لوازم آرایش، کالاهای روزانه و مصرفی و انواع بدلیجات و زیورآلات، لوازم صوتی و تصویری و لباس در بازار ابریشم چابهار فروخته می ‌شود. جالب است بدانید بازار ابریشم چابهار قرعه کشی ماهانه دارد که می توانید در این قرعه کشی ها با خرید از فروشگاه شرکت نمایید.

مجتمع تجاری سینا چابهار

مجتمع تجاری سینا چابهار از مراکز خرید معتبر چابهار که در آن انواع کالاهای خارجی نظیر شکلات و تنقلات و لوازم آرایش و بهداشتی به فروش می رسد.

بازار طلا چابهار

مجتمع تجاری طلا چابهار از دیگر بازارهای معروف و محبوب در چابهار که در آن طرح‌های متفاوتی از طلا به فروش می رسد. اگر به طلاهای شهر چابهار علاقه مند هستید می توانید به بازار طلای چابهار بروید و از طلاهای این بازار دیدن نمایید. با تهیه بلیط هواپیما تهران چابهار در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازار سنتی یا دکه بازار چابهار

از دیگر بازارهای سنتی و دیدنی در چابهار بازار سنتی چابهار می باشد، بازار سنتی چابهار که به دکه بازار نیز معروف می باشد، بازار سنتی چابهار انواع کالاهایی نظیر ادویه، زیورآلات سنتی، انواع صنایع‌ دستی و محلی سیستان و بلوچستان نظیر زری ‌دوزی، حصیر، حنا، زیورآلات سنتی، پارچه ‌های رنگی و داروهای گیاهی آثار سوزن دوزی، معرق، صدف، روسری محلی، روبند و پارچه‌های زیبای بلوچی به فروش می رسد. از دیگر نام های معروف این بازار بازار فجر می باشد، دکه ها و دست فروش های زیادی نیز در خیابان خیام این دکه بازار خواهید دید. بازار سنتی چابهار از گزینه های گردشگری و تفریحی چابهار بشمار می رود.

 

date_range دوشنبه 21 خرداد 1403 remove_red_eye 62 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0