{{ctrl.notification}}
Atlantis Palm Dubai hotel entertainment

تفریحات هتل آتلانتیس پالم دبی

شهر دبی از لاکچری ترین و مدرن ترین شهرهای کشور امارات می باشد، دبی لوکس ترین شهرهای جهان که دارای مجهزترین و بهترین امکانات تفریحی و گردشگری می باشد، دبی یک مقصد گردشگری که سالانه هزاران مسافر را جذب خود کرده است، در این مقاله قصد داری به معرفی تفریحات هتل آتلانتیس دبی بپردازیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی تفریحات هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس دبی یکی از برترین هتل ‌های دنیا و نماد شکوه و جلال پادشاهی امارات می باشد. هتل آتلانتیس دبی از هتل های 5 ستاره مدرن دبی که در جزیره پالم جمیرا در سال 2008 میلادی ساخته شده است، هتل آتلانتیس دبی دارای ۱۵۳۹ اتاق لوکس و سوئیت لاکچری، ۱۲ رستوران با غذاهایی و نوشیدنی های باکفیت در سطح استاندارد جهانی و امکانات رفاهی گسترده، تفریحات جذاب می باشد. هتل آتلانتیس دبی علاوه بر اینکه در آن امکانات اقامتی لوکسی دارد دارای تفریحات زیادی نیز می باشد که گردشگران می توانند از این تفریحات استفاده و لذت ببرند. در ادامه می خواهیم ویژگی های رفاهی ، خدماتی و تفریحات هتل آتلانتیس پالم دبی را برایتان معرفی کنیم تا بتوانید تجربه مسافرتی مجلل را در هتل آتلانتیس پالم دبی تجربه نمایید.

امکانات تفریحی هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی در جزیره نخل جمیرا دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا ‏و فوق العاده از خلیج فارس می باشد، هتل آتلانتیس پالم دبی حدود 1539 اتاق دارد که اتاق های آن دارای ترکیبی از دکوراسیونی به سبک عربی و اقیانوسی دارند، تهویه کننده هوا و یک بالکن با چشم اندازی زیبا می باشد، هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی دارای امکانات تفریحی متنوع و شادی برای مسافران و گردشگران خود می باشد، از این امکانات تفریحی متنوع می توان به استخر کودکان و نوجوانان ، کلاس های یوگا، خدمات زیبایی و سلامتی ، مرکز تناسب اندام و سونا، مرکز سلامتی، تجهیزات ورزشی از جمله تجهیزات تنیس، اسب سواری خارج از هتل، غواصی، تنیس روی میز، زمین گلف، آکواریوم زیر آب، محوطه ای برای شنا با دلفین ها، رستوران ها و غذاخوری های متعدد با انواع غذاهای بومی و بین المللی و ... می باشد.

تفریحات آبی و دریایی هتل آتلانتیس

هتل لاکچری آتلانتیس پالم دبی علاوه بر داشتن بهترین امکانات دارای تفریحات آبی و دریایی مهیجی نیز می باشد، این تفریحات در کنار ساحل شنی و اختصاصی با تخت‌های ساحلی، چترهای آفتابگیر، نوشیدنی های خنک و... می تواند بسیار لذت بخش باشد. پارک آبی هتل آتلانتیس دبی از بزرگ ‌ترین و مهیج ترین پارک های آبی در خاورمیانه می باشد که برای کودکان و بزرگسالان تفریحات مختلفی در آن وجود دارد، در ادامه تعدادی از تفریحات آبی هتل آتلانتیس را برایتان معرفی خواهیم کرد.

سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس

 سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس از معروف ‌ترین تفریحات این پارک آبی می باشد. پارک آبی آتلانتیس حدود 105 عدد سرسره دارد که در 5 نوع زیر دسته ‌بندی شده اند، این 5 نوع عبارتند از:

سرسره گروهی، که به صورت گروهی قابل استفاده هستند.

سرسره موج شوک، بلند ترین سرسره‌های آبی این مجموعه که دارای ۴۴۹ متر ارتفاع و پیچ ‌وخم‌های زیادی است و می توانید در آن به صورت خانوادگی و همراه دوستان و آشنایان از آن استفاده نمایید.

 اسلاید آکوآکندا، بلندترین سرسره تیوپی جهان که یک تونل تاریک و پیچ‌ درپیچ دارد و جزو مهیج ‌ترین سرسره‌های دبی و جهان بشمار می رود.

 سرسره تک ‌نفره، از سرسره‌ ها هیجان انگیز و پر پیچ ‌وخم‌ می باشد و به صورت تک ‌نفره باید از آن استفاده نمایید.

 اسلاید زومرانگو، از مشهورترین سرسره‌های هیجان‌ انگیز با پیچ‌ وتاب‌های بسیار عجیب که از آن به صورت تک نفره باید استفاده کرد.

غواصی

از دیگر تفریحات آبی در هتل لاکچری آتلانتیس غواصی می باشد، که از ۸ سال تا ۸۰ سال می توانند در کنار خاص‌ ترین ماهی‌ها و جانوران دریایی دنیا شنا کنند. در غواصی فقط کودکان 3 تا 12 سال تا عمق ۳ متری مجاز به شنا کردن هستند. با تهیه بلیط هواپیما تهران دبی در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

ساحل اختصاصی

ساحل اختصاصی هتل آتلانتیس از جذاب ترین بخش های پارک آبی می باشد، در این ساحل می توانید به پیاده ‌روی‌، عکاسی و تماشای ازدحام جمعیت و بازی کودکان بپردازید و یا کمی آفتاب بگیرید و استراحت کنید، ساحل اختصاصی هتل آتلانتیس حدود 700 متر می باشد و دارای درختان نخل زیبایی نیز می باشد. 

تفریحات مخصوص کودکان در هتل آتلانتیس دبی

جالب است بدانید در این هتل لاکچری تفریحاتی مخصوص کودکان نیز وجود دارد که می توان به تفریحاتی نظیر:

کلوب راش که برای سنین 13 تا 18 سال مناسب می باشد.

کلوب کودکان برای کودکان 3 تا 12 سال مناسب است و این کلوی دارای زمین بازی، بازی های ویدیویی و تئاتر زیر آب و … می باشد.

خدمات نگهداری از کودک نیز از دیگر بخش های هتل آتلانتیس می باشد که کمک های اولیه و خدمات نگهداری از کودکان را انجام می دهد.

رویداد های مخصوص نیز از دیگر بخش های تفریحی برای کودکان است که می توانید پکیج های تولد و یا هر میهمانی دیگر که برای کودکان خود در نظر دارید را در این قسمت برگزار کنید.

رستوران های هتل آتلانتیس دبی

از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی در هتل آتلانتیس دبی رستوران ها و کافه های  آن می باشد، حدود 15 رستوران در هتل آتلانتیس دبی وجود دارد که می توانید تجربه ای متفاوتی را در این رستوران با سرو خوشمزه ترین غذاهای بین المللی از بهترین سرآشپزهای جهان داشته باشید. از بهترین و مهمترین رستوران های هتل آتلانتیس دبی عبارتند از :

رستوران نوبو با منویی از غذاهای سنتی ژاپنی و آمریکای جنوبی، رستوران اوسیانو با منویی از غذاهای کاتالان معاصر و غذاهای دریایی تازه، رستوران هاکاسن با منویی از غذاهای مدرن و معتبر کانتونی، رستوران کالیدوسموپ با منویی از انواع مختلفی از غذاهای بین المللی و معروفترین غذاهای دبی که در نوع خود بی نظیر است.

 

جاذبه‌های توریستی نزدیک به هتل آتلانتیس دبی

در نزدیکی هتل آتلانتیس دبی جاذبه های دیدنی نظیر: برج العرب، مرکز خرید امارات، معبد دبی، مرکز خرید city walk دبی، برج خلیفه، مرکز خرید دبی، نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی می باشد که در فاصله کمی از هتل آتلانتیس دبی قرار دارد و می توانید ازآنها بازدید نمایید.

 

date_range سه شنبه 28 فروردین 1403 remove_red_eye 38 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0