{{ctrl.notification}}
Amazing islands of the world

جزیره های شگفت انگیز جهان

از جاذبه های گردشگری در جهان که گردشگران زیادی را به سوی خود هرساله می کشاند، جزایر زیبای جهان می باشد، جزایر زیبایی که در کشورهای مختلف قرار دارند، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی جذاب ترین و زیباترین جزایر در کشورهای مختلف بپردازد، جزیره ‌ها دارای طبیعت بکر و زیبا در میان تلاتم آب ها در زیر آسمان آبی و هوای دلچسب می باشد که حس و آرامش خاصی را به شما می بخشد و بسیار لذت بخش می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با زیباترین جزیره های جهان آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

کوه ساموی در تایلند

یکی از زیباترین جزایر جهان در تایلند کوه ساموی می باشد، کوه ساموی در لیست زیباترین جزایر جهان قرار گرفته  و دومین جزیره بزرگ در تایلند بشمار می رود، کوه ساموی تا حدودی ناشناخته قرار گرفته و اما این جزیره از زیباترین و بکر ترین جزایر می باشد که دارای طبیعتی بی نظیر و جنگل های انبوه و درختان نخلی جذاب که در ساحل آن زیاد دیده می شود و بناهای تاریخی یا مکان های گردشگری متعدد می باشد، کوه ساموی همچون جواهری در تایلند که دارای گردشگران و توریست های زیادی یه این جزیره زیبا سفر می کنند، کوه ساموی دارای لوکس ترین اقامتگاه ها و سالن های اسپا می باشد، لازم است بدانید اقامت در این جزیره نسبت به جزایر دیگر از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد.

جزایر آزور در پرتغال

 در لیست زیباترین جزایر جهان جزایر آزور قرار دارند، جزایر آزور زیباترین جزایر در جهان و از جاذبه های گردشگری در کشور پرتغال بشمار می رود، آزور از 9 جزیره آتشفشانی تشکیل ‌شده در اقیانوس اطلس در 1500 کیلومتری غرب لیسبون قرار گرفته است، جزایر آزور حدود 2300 کیلومتر مربع مساحت و حدود 300 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، جزایر آزور بخاطر آتشفشانی بودن دارای چشم‌ اندازهای بسیار شگفت‌ انگیزی می باشد.

جزایر بالی اندونزی

جزیره بالی از زیباترین جزایر جهان که در بین گردشگران و توریست ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، جزیره بالی دارای آب و هوا و اقلیمی بسیار متفاوتی می باشد، که در کشور اندونزی و در محل تلاقی اقیانوس آرام و هند در غرب آن جاوه و در شرق آن جزیره لومبوک قرار دارد، جزیره بالی دارای جاذبه های دیدنی بی نظیری همچون سواحل آرام، کوه های آتشفشانی، جنگل ها و درختان متعدد، تفریحات آبی، معبدهای هندو، بناهای باستانی می باشد، جزیره توریستی بالی دارای امکانات بسیار خوب و منحصر به فردی مانند رستوران ها و اقامتگاه های بسیار جذابی می باشد، جزیره بالی از زیباترین جزایر جهان که علاوه بر داشتن جاذبه های متعدد دارای مردم خونگرم و مهمان نواز و همچنین غذاهای خوشمزه اندوزیایی می باشد، با سفر به جزیره بالی می توانید متفاوت و هیجان انگیزی داشته باشید.

جزایر زیبای گالاپاگوس

جزایر گالاپاگوس از دیگر جزایر زیبای جهان در اقیانوس آرام در ۹۷۲ کیلومتری غرب اکوادور می باشد، جزایر گالاپاگوس از ۵ جزیره ی اصلی به نام های ایزابلا، فرناندینا، کریستوبال، سان السالوادور و سانتا کروز تشکیل شده، در این جزیره گونه های گیاهی و جانوری منحصر به فردی وجود دارد، جزایر گالاپاگوس در لیست زیباترین جزایر جهان قرار دارد و دارای بهترین مکان های گردشگری، آب های بسیار زلال و زیبا، حیات وحش و گونه ها جانوری متعدد امکانات منحصربفردی می باشد. 

جزیره جامائیکا آمریکا

از دیگر جزایر زیبا در جهان، جزیره جامائیکا می باشد، جزیره جامائیکا از زیباترین جزایر جهان که دارای آب و هوای گرم سواحل طولانی صخره ‌ای، جنگل ‌های بارانی سرشار، سواحل ماسه ‌ای سفید، آبشارهای باشکوه، خلیج ‌های کم‌ عمق و دریای آرام می باشد، جزایر کارائیب دارای کافه‌ ها و رستوران‌ های لوکسی می باشد، جامائیکا نام کشوری در قاره ‌ی آمریکا می باشد، جامائیکا مقصدی جذاب برای سفرهای گردشی که دارای تفریحات بی نظیری مانند تفریحات ساحلی و آبی، سافاری و کوهنوردی می باشد.

جزیره سریلانکا هندوستان

جزیره سریلانکا در هندوستان و قاره آسیا قرار دارد، جزیره سریلانکا از زیباترین جزایر در جهان که دارای تاریخچه غنی و فرهنگ متنوعی می باشد، جزیره سریلانکا دارای طبیعت زیبا، جنگل ‌های بارانی، مزارع چای، مزارع برنج و روستاها، پارک ‌های ملی و سواحل دیدنی می باشد، جزیره سریلانکا در آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد، در این جزیره امکاناتی نظیر غواصی و موج ‌سواری می باشد.با تهیه بلیط هواپیما تهران دهلی در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

جزایر دالماتین کرواسی

جزایر دالماتین کرواسی از مقاصد گردشگری و از جاذبه های توریستی در جهان می باشد، مجمع الجزایر دالماتین از مجموع ۷۰ جزیره تشکیل شده است، جزایر دالماتین جاذبه های گردشگری که توریست های زیادی را به سوی خود می کشاند، از جاذبه های دیدنی در جزایر دالماتین می توان به جنگل ها و غارهای طبیعی و شگفت انگیز، غذاهای دریایی و سنتی خوشمزه اشاره کرد. جزایر دالماتین دارای تفریحات و امکانات بسیار زیادی می باشد.

جزایر آروبا ونزوئلا

در لیست زیباترین جزایر جهان می توان جزایر آروبا را دید، جزایر آروبا در ونزوئلا قرار دارد و یکی از پربازدیدترین جزایر جهان بشمار می رود، جزایر آروبا دارای امکانات رفاهی، تفریحات آبی، غواصی، صخره نوردی، قایق سواری و موج سواری، اقامتگاه های متعدد، مراکز خرید و رستوران های درجه یک می باشد.

جزایر بورا بورا فرانسه

از زیباترین جزایر جهان می توان به جزایر بورا بورا اشاره کرد، جزایر بورا بورا محبوب ترین و زیباترین جزایر جهان که دارای مساحت بسیار کمی می باشد اما با همین مساحت کم دارای امکانات تفریحی و زیبایی های بسیار زیادی می باشد، جزایر بورا بورا در اقیانوس آرام و در میان آمریکا و استرالیا قرار دارد، جزایر بورا بورا از رمانتیک ترین جزایر در فرانسه که گردشگران و زوج های زیادی در بعنوان مقصد گردشگری آن را انتخاب می کنند.

 

date_range سه شنبه 15 خرداد 1403 remove_red_eye 59 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0