{{ctrl.notification}}
چالیدره مشهد زیباترین مکان تفریحی

چالیدره مشهد زیباترین مکان تفریحی

چالیدره مشهد کجاست؟

شهر مشهد در طی سالیان گذشته تغییر های زیادی کرده است و رفته رفته، مراکز بسیار خوب و زیبایی ساخته است که یکی از این مراکز خوب چالیدره است. مشهد که شهری زیارتی و سیاحتی است همه ساله از سراسر دنیا گردشگران زیادی دارد. اگرمی خواهید به مشهد سفر کنید و از چالیدره ی  طرقبه نهایت لذت را ببرید بهتراست بلیط هواپیما و بلیط چارتری آبادان مشهد را گرفته و به مشهد سفر کنید. در این مقاله آس چارتر قصد دارد که توضیح کاملی درباره ی چالیدره بدهد. پس با ما همراه باشید.

در مشهد دره های زیادی وجود دارد که سد چالیدره یکی از دره های قشنگی است که از جاغرق تامین می شود. این سد در سال 1367 احداث شد و هدف ان این بود که اب به زمین های دوروبرش برساند.همکاری شهرداری طرقبه و شرکت اب خراسان باعث شد که نتیجه موفق امیزی داشته باشد.سد چالیدره روی سد بند گلستان است مسئولین این مکان با همت و تلاش های فراوان توانسته اند چالیدره را روز به روز بهتر و به ان خدمات عالی اضافه کنند.یکی از بهترین منطقه ها برای گردشگران مشهدی و غیر مشهدی سد چالیدره می باشد. این منطقه وسعت ان به 160 هکتار و شاید هم بیشتر برسد. گردشگران همیشه از این منطقه دلنشین با اب و هوای خوب لذت می برند.

امکانات تفریحی چالیدره

این منطقه بسیار زیبا که امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی دارد امکانات دیگری از جمله رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ های بسیارشیک، ماهیگیری در خود دریاچه، بانجی جامپینگ، زیپ لاین، عکاسخانه سنتی، ترن کوهستان دارد. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید و قصد سفر به  دارید بهترین گزینه مشهد است. یکی دیگر از امکانات جالب و هیجان انگیز چالیدره تله کابین است که مسافران را از سمت پایین به بالا جا به جا می کند.

 

بهترین زمان بازدید از چالیدره

بهترین زمان برای رفتن به چالیدره شش ماه اول سال است که بهترین موقع است تا بتوانید نهایت لذت را ببرید. البته این را هم بگوییم که چالیدره همه روزه باز است و شاید در تعطیلات کمی زمان ان تغییر کند.در فصل سرما چالیدره، غواصی را ارائه نمی کند.

چالیدره پارکینگ اختصاصی دارد که تمام مسافران و بازدیدکنندگان می توانند وسیله نقلیه خود را با خیال راحت پارک کنند. در ادامه با آس چارتر بهترین ارائه کننده بلیط چارتری همراه باشید.

اگر قصد دارید سری به چالیدره بزنید پیشنهاد می کنیم خصوصا در هوای سرد در ارتفاعات کوه های چالیدره چایی نوشیدن را حتما امتحان کنید.

چالیدره مشهد

چالیدره مشهد یکی از کامل ترین نوع تفریحی است که در کناران مکان هایی مانند امام زاده یاسر ناصر که امام زاده های دوقلوهستند را ببینید و همچنین از دره ارغوان و جاغرق دیدن کنید. این مکان بهترین مکان برای تفریح و گردش می باشد که علاوه بر اب و هوا، کوه های دیدنی و فضای سبز بسیار چشمگیری دارد. در ادامه با اس چارتر همراه باشید تا  درباره ی چالیدره بیشتر توضیح بدهیم.

چالیدره که وسعت ان به بیش  از 150 هکتار میرسد امکانات تفریحی و متفاوت فراوانی دارد که در ادامه ی مطلب ان را برای شما باز خواهیم کرد. امکاناتی چون بانجی جامپینگ، تله کابین، تله سیژ، ترن کوهستان، رستوران و کافی شاپ های خوب و متنوع دارد.جالب است بدانید ارتفاع ان ازدریا 1433 متر می باشد.

 

برج گردان چالیدره

این برج گردان که بسیار زیبا بوده مناطق زیبایی را از جمله کوه و درختان به شما نشان می دهد که می توانید علاوه بر دیدن انها نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای سفارش دهید.با استفاده از سامانه آس چارتر شما می توانید سفری راحت و لذت بخش داشته باشید.

 

چالیدره زیبای طرقبه و غذاهای خوشمزه در رستوران چالی

این رستوران زیبا که یکی از بهترین رستوران های این منطقه است بخشی از ان بر روی خشکی و بخش دیگر ان بر روی اب قرار دارد. این رستوران غذا برای هر نوع سلیقه ای دارد همچنین فضای روبه روی رستوران که دریاچه است فضای زیبایی را به وجود اورده است.

بانجی جامپینگ چالیدره

پرش از ارتفاع بلند و هیجان انگیز را با بانجی جاپینگ چالیدره تجربه کنید. این تفریح بسیار به علاقه مندان هیجان توصیه می شود.

بانجی جامپینک چالیدره

چالیدره طرقبه و زیپ لاین

زیپ لاین یک نوع تفریحی است که چندین سال است باب میل همه گردشگران شده تا از ان استفاده نمایند. این تفریح که در چالیدره است به این صورت است که یک طناب از سمت بالا تا به پایین متصل شده و یک طناب دیگر به کمر شما می بنند و می توانید از بالا به سمت پایین با طناب بیایید.

زیپ لاین چالیدره یکی از بهترین زیپ لاین ها است که حال و هوای دیگری دارد.

 

فصل مناسب برای رفتن به چالیدره طرقبه چه موقعی است؟

قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد بهتر است بدانید مجتمع گردشگری چالیدره مشهد در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارداگر می خواهید به چالیدره سفر کنید بهترین زمان بین اردیبهشت و مرداد ماه است اما به جز این ماه ها شما میتوانید به چالیدره سری بزنید.

چالیدره مشهد

چگونه به چالیدره برویم؟

برای رفتن به چالیدره باید از جاده وکیل اباد بروید و بعد از طی کردن مسیر 17 کیلومتری به چالیدره خواهید رسید. برای رفتن به بالای چالیدره نیاز به تهیه بلیط دارید اکنون یکی از بلیط هایی که برای رفتن اضافه شده است مسیر پیاده روی است که باید از پایین تا بالای چالیدره را پیاده روی نمایید اما اگر پیاده روی برایتان سخت است می توانید از وسایل حمل و نقل که بالابر هستند استفاده کنید.

از تفریحات ابی  دیگر چالیدره قایق سواری و غواصی است که می توانید قایق های پدالی را تهیه کنید. برای استفاده ازتفریحات ابی چالیدره خرید بلیط چارتر را انجام داده و به راحتی سفر کنید.

در کنار این تفریحات می توانید قلاب ماهیگیری اجاره کرده و به ماهیگیری بپردازید.اگر علاقه داریدبه ماهیگیری بهترین مکان همین چالیدره است.

اگر علاقه مند هستید به جز تفریح در چالیدره رستوران هم بروید پیشنهاد آُس چارتر به شما این است که حتما سری به رستوران گردان چالیدره هم بزنید.

این رستوران غذاهای بسیار خوبی  دارد که حتی بومی های مشهد و اطراف مشهد برای تفریح سری به این رستوران می زنند. هم یکی از جاذبه های گردشگری چالیدره است. گردشگران و مسافرانی که می خواهند سفر به مشهد داشته باشند هم اکنون می توانند بلیط هواپیما خارجی ارزان دبی مشهد را خریداری کنند.

چالیدره مشهد

date_range دوشنبه 15 شهریور 1400 remove_red_eye 1790 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0