{{ctrl.notification}}
همسفر خوب برای سفری دلنشین

همسفر خوب یکی از مهم ترین دلایل برای آغاز سفر است، درست است که گاهی سفر کردن تنهایی برای آرامش روح بسیار مفید است، اما سفر یا یک همسفر عالی و خوش اخلاق بسیار دلچسب تر است.

اگر همسفر خوب را دارید و به فکر سفر کردن هستید آس چارتر اینجاست تا با هر مبلغی که مورد نظر شماست برایتان بلیط هواپیما، بلیط چارتری و یا بلیط چارتر ارزان هواپیما تهیه کند.

همسفر خوب

بسیاری از افراد هنگام سفر کردن دچار استرس می شوند و همین استرس باعث می شود تا در زمان جمع آوری وسایل سردرگم و یا فراموشی به سراغشان بیایید در این مواقع بهترین راه حل این است که از هفته ی قبل تمام وسایل ضروری و قابل حمل را روی برگه ای برای خود یادداشت کنید تا در زمان جمع کردن وسایل دچار این سردرگمی نشوید.

علاوه بر بستن چمدان ها جمع آوری وسایل و ابزارهای لازم، رزرو هتل و خرید بلیط چارتر هواپیما خارجی بخش‌های مهمی است که باید کاملا با برنامه ریزی صورت بگیرد.

اما گاهی مواردی نادیده گرفته می شود که در جای خود بسیار مهم است، بطوریکه ممکن تمام زحمات، برنامه‌ریزی سفر، هزینه‌هایی که برای سفر انجام دادید و حتی لذت سفر شما را تحت شعاع خود قرار دهد، آن‌هم انتخاب همسفر خوب است. تابه‌حال به این موضوع توجه کردید، اگر همسفرتان را درست انتخاب نکنید با چه مسائلی روبرو خواهید شد.

انتخاب همسفر خوب یکی از مهم ترین عوامل سفر است، فرقی ندارد که همسفر شما دوست شما باشد یا از خانواده یا اطرافیان شما، حتی می توانند همکلاسی شما باشد فاکتور های مهم برای انتخاب همسفر شناخت کامل آن فرد و نزدیک بودن سلایق و علاقه مندی ها به یکدیگر می باشد. به عنوان مثال اگر شما دوست دارید به جنگل ومناطق سرسبز ایران سفر کنید باید همسفری را انتخاب کنید که آن هم به جنگل علاقه داشته باشد.

آس چارتر در این مقاله به شما کمک میکند تا بهترین همسفر ، بهترین و بلیط هواپیما و یا بلیط چارتر را برای خود انتخاب کنید و سفری عالی و بدون دغدقه را داشته باشید.

در ادامه به چند مورد تیپ رفتاری ها برای پیدا کردن همسفر عالی می پردازیم:

ماجراجویی و کنجکاوی :

اگر فرد ماجراجویی هستید پس به دنبال همسفر ماجراجو و کنجکاو باشید. ماجراجویی همسفر تمام تلاش و برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر به خاطر این است که به دیدن مکان‌های جدید و جذاب برویم.یکی از دلایلی که باعث می شود، انسان تصمیم به سفر بگیرد آشنایی با مکان های جدید و دیدن مکان های کمتر شناخته شده است؛ بنابراین لذت بردن از دیدن چیزهای جدید و نو از ویژگی های مهم همسفر خوب است. حال فرض کنید با فردی همسفر هستید که اصلاً حاضر نیست برای دیدن جاهای جذاب و هیجان‌انگیز همراه شما باشد. برخی افراد ذاتا آدم های تنبل و بی حوصله هستند و حاضر نیستند دل به جنگل، کوه و دشت و کوهنوردی بزنند. پس ممکن است این باعث بروز دلخوری شود و فرصت هایی که می توانستید تفریح کنید به راحتی از دست برود.

 

انعطاف پذیری:

افراد انعطاف پذیر از این که برنامه هایی که برای سفر چیده اند، به هر دلیلی مثل شرایط بد آب و هوایی یا ترافیک پیش بینی نشده، به هم بخورد ناراحت نمی شوند و با آرامش برنامه دیگری را جایگزین می کنند. این افراد از خوردن غذاهای جدید و آشنایی با فرهنگ ها و آداب نو نه تنها ناراحت نمی شوند، بلکه از این موارد استقبال نیز می کنند  و معمولا افراد خوش سفری هستند و سفر در کنار این افراد بسیار لذت بخش می باشد..

همسفر خوب

داشتن مدیریت زمان:

آن جایی که همسفر برای مسافرت بسیار مهم است باید ابتدا شروع به شناختن همسفر ایده آل کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که تمایلی به تنهایی سفر کردن نداشته اید و به دنبال یک همسفر خوب بوده ایدهمسفر خوب، شما را نیم ساعت بعد از هر توقف، معطل نمی کند یا باعث نمی شود همیشه جزو آخرین نفرهایی باشید که به اتوبوس یا خودرو می رسید تا آماده حرکت شوید. همانطور که همه ما می دانیم زمان در سفر محدود است. حالا تصور کنید با همسفرتان قرار گذاشته‌اید که ساعت ۸ صبح برای برای صبحانه آماده باشید و بعد به باقی برنامه‌هایتان برسید. این دوست عزیز ساعت ۸ تازه از خواب بیدار می‌شود تا دوش بگیرد. همه برنامه روزتان عقب خواهد افتاد.این فقط یک نمونه از دردسرهای آدم بدقول در سفر بود.

 

تشابه شخصیت:

برخی از افراد در سفر بسیار پر جنب و جوش می شوند به خصوص اگر برای اولین بار به یک منطقه سفر می کنند و برایشان ناشناخته است. این گونه از افراد به هیچ عنوان نباید با کسانی همسفر شوند که تمایل به تنهایی دارند و سفر کردن را به این دلیل انتخاب کرده اند که تنها باشند و از هیاهوی شهر به دور. هدف ما از صرف وقت و هزینه برای رفتن به مسافرت رسیدن به آرامش بیشتر است. پس همسفر خوب فردی است که شخصیتی مانند شخصیت شما داشه باشد به عنوان مثال شما دوست دارید با هواپیما سفر کنید و به دنبال بلیط هواپیما و یا برای پایین تر آمدن هزینه ها به دنبال بلیط چارتری می گردید اما همسفر شما دوست دارد با خودرو سفر کند و این تناقض ها باعث اختلاف در ادامه سفر خواهید شد و نمیتوانید سفری خوش را تجربه کنید.

همسفر خوب

به علایق شما احترام بگذارد:

تمام افرادی که با یکدیگر سفر می کنند الزاما علایق مشترک ندارند. به طور مثال شما دوست دارید به اماکن تاریخی و موزه ها بروید اما همسفرتان تمایل به رفتن اماکنی مانند مجتمع های تفریحی دارد. بهترین کار در این مواقع این است که به علایق یک دیگر احترام بگذارید و به صورت جداگانه به مناطق دلخواه خود بروید. یک همسفر خوب برای مسافرت زمانی در دسته ایده آل ها قرار می گیرد که به خوبی شما را درک کند. شما دوست دارید سفر خود را در هاستل های زیبا اقامت داشته باشید و یا یکی از سلیقه و علایق شما چادر زدن در جنگل است و همسفر شما اسکان بر ساحل را دوست دارد پس بهتر است با مشورت کردن به نقطه نظری برسید که جزء علایق هردو باشد.

 

داشتن مدیریت مالی:

همان قدر که سفر رفتن با کسی که با همه پیشنهادهای شما به خاطر هزینه اش مخالفت می کند، ناخوشایند است، همسفر بودن با کسی که بدون توجه به بودجه‌، خرج های غیر ضروری می تراشد نیز اعصاب خردکن است. بعضی از افراد توجهی به محدود بودن بودجه نمی کنند و بصورت کاملا خودخواهانه هزینه های گزاف می پردازند و در این شرایط شاید به خاطر رودربایستی، با پیشنهادهای همسفرتان مخالفت نکنید یا خرج های اضافی را به رویش نیاورید اما ته دل تان نگران دوران بعد از سفر و کمبود بودجه احتمالی خواهید بود.پس اگر شما فکر اقتصادی داشته باشید می دانید تهیه بلیط چارترارزان هواپیما بسیارکم هزینه تر از سفر با خودرو شخصی خواهد بود.

 

اهل گفت و گو بودن:

 یکی از فعالیت های لذت بخش سفر، گفت و گو با همراهان است. داشتن همسفری که با دقت و علاقه به حرف های شما گوش می دهد و با شما را همراهی می کند، موهبت بی نظیری است که باید قدرش را دانست. ممکن است شما فردی خوش مشرب باشید و دوست داشته باشید در تمام زمینه های سفر یا همسفر خود مشورت کنید اما اگر همسفر شما فردی کم حرف باشید و شما را در مشورت ها همراهی نکند بسیار اذیت می شوید و از همسفر خود دلخور خواهید شد.

 

خوش اخلاق:

شاید برای شما خوش اخلاق بودن یک ویژگی طبیعی به شمار برود و با خود بگویید که یک همسفر حتما باید دارای این ویژگی باشد و در بین دوستان خود فردی را انتخاب می کنید که این خصوصیت را داشته باشد.اما زمانی که به سفر می روید متوجه می شوید که او در سفر اصلا فرد خوش اخلاق و خوش مشربی نیست. اصطلاحا بد سفر است. اگر در این شرایط گرفتار شدید نگران نباشید زیرا سفر موجب می شود تا تجربه فرد بیشتر شود و به قول ضرب المثل معروف که می گوید : بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

 

شوخ طبعی:

 شوخ طبعی یکی از ویژگی های مهم یک همسفر خوب است که سفری با خاطرات خنده دار برای شما رقم بخورد. از آن جایی که در طول مسافرت برنامه روزمره افراد به هم می خورد، احتمال رخ دادن اتفاقات غیرمنتظره بیش از مواقع عادی است. همسفر بودن با افراد شوخ طبعی که از هر اتفاق غیرمنتظره ای داستانی جالب و خوشحال کننده می سازند و در طول مسافرت بارها و بارها لبخند را میهمان چهره بقیه همسفران می کنند، یکی از شانس ها برای داشتن سفری خوب است.

همسفر خوب

وابسته نبودن:

یک همسفر خوب صد درصد فرد مستقلی است. او همان طور که از بودن با شما و همراهی تان لذت می برد، در صورت لزوم می تواند به تنهایی به تفریحات مورد علاقه اش بپردازد، بنابراین اگر شما گاهی اوقات بخواهید به تنهایی از جایی دیدن کنید، از شما دلخور نمی شود. همسفر خوب به شما اجازه می دهد، هر وقت خواستید در طول سفر تنها باشید.

 

date_range شنبه 29 خرداد 1400 remove_red_eye 1970 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0