{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های کرمانشاه

هتل بین المللی لاله بیستون

هتل پنج ‌ستاره بین ‌المللی لاله بیستون یکی از هتل ‌های کاروانسرایی چهار ایوانی بی‌ نظیر کشور است که در شرق کرمانشاه در دامنه کوه بیستون مقابل میراث جهانی بیستون خودنمایی می‌کند. در این هتل از یک طرف طبیعت کوهستانی پیش چشمتان است و از طرف دیگر کوه فرهاد تراش را مقابل دیدگانتان دارید. با اقامت در این هتل می‌توانید زندگی اعیانی در دوران صفوی را تجربه کنید. همچنین از این هتل دسترسی راحتی به کاخ نیمه‌ تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان دارید. با آس چارتر در ادامه همراه باشید.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پنج ستاره پارسیان از مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است و یکی از بهترین و مجلل ‌ترین هتل‌ های غرب کشور به شمار می‌آید. اگر سفر کاری به کرمانشاه دارید، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم چون این هتل انتخابی ایده ‌آل برای کسانی است که کارهای اداری و دانشگاهی دارند. همچنین فاصله کم هتل به فرودگاه، این هتل را به انتخاب فوق ‌العاده‌ای برای این افراد تبدیل کرده است. یکی از امتیازات این هتل رستوران آن است که در طبقه آخر هتل با چشم ‌اندازی از شهر قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش‌ طعم ایرانی و فرنگی را برای مسافران هتل سرو می‌کند. آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده بلیط چارتری کرمانشاه بوده که به راحتی می توانید بلیط هواپیما کیش کرمانشاه خود را از آن تهیه کنید.


هتل جمشید کرمانشاه

هتل چهار ستاره جمشید در یکی از خوش‌آب و ‌هواترین و زیباترین مناطق کرمانشاه قرار گرفته است. معماری این هتل بسیار چشمگیر و باشکوه است و شما را به به یاد بناهای تاریخی ایران می‌اندازد. دو پارک بزرگ و زیبا در غرب و شرق این هتل واقع شده‌اند که برای وقت‌گذرانی و پیاده‌روی می‌توانید به آنجا بروید. با اقامت در این هتل همچنین به جاهای دیدنی کرمانشاه از جمله بیستون و غار قوری‌ قلعه نیز نزدیک هستید.

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان یک هتل چهار ستاره میان ‌رده است که در ابتدای جاده سنندج در شهرک تعاون کرمانشاه واقع شده است. فاصله اندک این هتل تا مرکز شهر و بازار یکی از امتیازات این هتل به شمار می‌رود. همچنین از این هتل دسترسی آسانی به دیدنی‌ های شهر نظیر طاق ‌بستان، پارک کوهستان و درخت رحمت خواهید داشت.


هتل آپارتمان لیژان

هتل آپارتمان سه ‌ستاره لیژان در سال ۱۳۸۵ در مرکز شهر کرمانشاه در ۳ طبقه تاسیس شده است. واحد های اقامتی این هتل آپارتمان بسیار تمیز و مجهز به امکانات مناسب رفاهی هستند. فاصله این هتل آپارتمان از جاذبه ‌های دیدنی کرمانشاه مانند طاق‌ بستان بسیار اندک است و میهمانان محترم این هتل می‌توانند به‌راحتی و آسانی دسترسی سریعی به این جاذبه ‌های گردشگری داشته باشند. بلیط ارزان چارتری مشهد کرمانشاه خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.


هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت یکی از تمیز ترین و با کیفیت ‌ترین هتل ‌های کرمانشاه است که در هشت طبقه بنا شده است. فضا های اقامتی جادار و دل ‌باز این هتل شما را مجاب می‌کند تا سفر های بعدی نیز دوباره این هتل را انتخاب کنید. اقامت در این هتل از امتیازات زیادی برخوردار است. از جمله این امتیازات می‌توان به فاصله کم تا فرودگاه و جاذبه‌ های دیدنی اشاره کرد. خدمات و امکانات رفاهی مناسب و مطلوب این هتل همیشه باعث جلب رضایت مسافران شده است.


هتل آپارتمان کوروش

هتل آپارتمان سه ستاره کوروش در یکی از بهترین نقاط کرمانشاه در بلوار گلریزان قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در ۵ طبقه از ۸ باب آپارتمان دو خوابه ۹۰ متری، ۸ باب اتاق دو تخته، ۸ باب اتاق سه تخته و ۴ باب اتاق چهار تخته وی ‌آی ‌پی مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب درخور هتل آپارتمان‌های سه ‌ستاره تشکیل شده است. فاصله نزدیک به طاق‌بستان، مجموعه‌ بیستون، تندیس هرکول و فرودگاه به محبوبیت آن افزوده است.


هتل سینا کرمانشاه

هتل دو ستاره و نوساز سینا در سه طبقه در محیطی دلنشین و دنج قرار گرفته است. دکوراسیون جذاب، فضای تمیز، پرسنل خوش ‌برخورد و مجرب، همگی باعث می‌شود تا شما در این هتل حس راحتی و حس در خانه خودتان بودن را بکنید. موقعیت مکانی هتل نیز از ویژگی‌ های خوبی برخوردار است. از هتل سینا به‌راحتی می‌توانید به باغ پرندگان، باغ گل‌ها، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون ‌الملک بروید.

 

هتل سروش کرمانشاه

هتل سروش یا داریوش سابق یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر کرمانشاه است که از ۳۴ باب واحد اقامتی تمیز و شیک برخوردار است. فاصله نزدیک به فرودگاه و جاذبه ‌های دیدنی شهر از جمله مسجد شافعی‌ ها، باغ گل‌ها و طاق ‌بستان از امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌روند.

date_range دوشنبه 04 مرداد 1400 remove_red_eye 2145 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0