{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های شیراز 1

یکی از شهرهای ایران که بسیار گردشگر پذیر است و معمولا سفرهای زیادی به آن انجام می شود، شیراز است. این شهر زیبا و مهم که در مرکز استان فارس قرار گرفته و دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی مختلف است طبیعتا باید اقامتگاه های بسیار خوبی هم در خود داشته باشد. بهترین هتل های شیراز به شما هر چیزی را که انتظارش را داشته باشید، می دهند.

ما امروز می خواهیم در این مطلب بهترین هتل های شیراز به همراه اطلاعات کاربردی و خدمات و راه های دسترسی به آن ها را برایتان معرفی نماییم.

برای خیلی از افراد پیش آمده که در سفر به خیلی از شهرها به دنبال یک هتل خوب بوده اند اما از بهترین هتل هایی که در شهر مقصدشان وجود داشته خبر نداشته اند. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری شیراز همراه باشید.

هتل بزرگ، یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز (Shiraz Grand Hotel) یکی از معروف ترین اقامتگاه های این شهر است که در کنار دروازه قرآن ساخته شده و بر روی بلندی های شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و علاوه بر طراحی خارجی این ساختمان، امکانات داخلی آن نیز بسیار کامل و مدرن است. اگر می خواهید تا رزرو هتل در این اتاق داشته باشید یادتان باشد که تا ساعت ۶ بعد از ظهر می توانید از خدمات تفریحی هتل همچون سونا، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی هتل به رایگان استفاده نمایید.

هتل زندیه شیراز

هتل پنج ‌ستاره زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز است که در سال 1394 افتتاح شد. معماری این هتل از هنر معماری اصیل و سنتی ایران الهام گرفته و توانسته است نمایی خیره‌کننده و فضایی چشم‌نواز را برای میهمانان این شهر کهن فراهم کند. این هتل در 7 طبقه و مجموع 75 فضای اقامتی، میزبانی شایسته برای مسافران شیراز است. علاوه بر تمام زیبایی‌های فضای سنتی و اصیل هتل زندیه، امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان نیز فراهم شده است تا در زمان اقامت خود، آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند.

علاوه بر امکانات اولیه تمام هتل‌ها، مینی‌بار، خانه‌داری 24ساعته، تاکسی‌سرویس، کافی‌نت، خشک‌شویی، حمام سنتی ایرانی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی، ویتامین‌سرا، سالن همایش، سالن چند‌منظوره (با ظرفیت 150 نفر مناسب برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها) و فروشگاه صنایع‌دستی جزو امکانات هتل زندیه شیراز است. این هتل دارای دو رستوران سنتی و کلاسیک با دکوراسیون‌های متفاوت و بسیار زیبا است که پذیرای میهمانان و گردشگران این شهر هستند. همچنین یک کافی‌شاپ در کنار لابی هتل قرار دارد که با انواع نوشیدنی‌های گرم، سرد و سنتی در فضایی صمیمی و دلپذیر برای خدمت‌گذاری به مسافران آماده هستند با استفاده از سامانه آنلاین بلیط هواپیما کیش شیراز آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

هتل هما، یکی از اقامتگاه های قدیمی و خوب شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز که اتفاقا ۵ ستاره هم هست، هتل هما (Homa Hotel) است. یکی از نکات جالبی که درباره ی این هتل وجود دارد این است که در منطقه ای قرار گرفته که دسترسی به بسیاری از نقاط شهر شیراز را میسر می سازد و به خاطر همسایگی با رودخانه ی خشک و پارک شهر شیراز هوای بسیار خوب و دلپذیری هم داشته باشد. هتل هما یکی از اقامتگاه هایی در شهر شیراز است که با این که قدیمی است اما هنوز هم در بین بهترین ها قرار دارد. اگر تصمیم گرفتید در سفرتان به شیراز در این هتل اقامت کنید به یاد داشته باشید که اجرای موسیقی زنده در کافه تریای این هتل را اصلا از دست ندهید.

 

هتل پارس شیراز

یک هتل پنج ستاره دیگر را هم به فهرست هتل های محبوب شیراز اضافه کنید: هتل پارس. این هتل مجلل در خیابان زند با اتاق های دوتخته دبل و توئین و رویال سوئیت های خود برای ماه عسل زوج های جوان پیشنهادهای خوبی دارد. پارس در پذیرایی از مهمان های خود چیزی کم نگذاشته است. گواه آن هم وجود چهار رستوران به نام های گل سرخ، لوتوس، ملل، کافه آبشار و رستوران و کافی شاپ ایتالیایی است. استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل را هم به اینها بیفزایید تا خیالتان بابت یک اقامت راحت آسوده شود. پارس همچنین تا جاذبه های شیراز مثل باغ ارم، مجموعه وکیل، باغ دلگشا و آرامگاه خواجوی کرمانی کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد. یکی از هتل های مجلل و بسیار لوکس خیابان زندیه ی شیراز که ۵ ستاره هم هست، هتل پارس (Pars Hotel) است. این هتل از کنار هم قرارگیری ۲ برج در کنار یکدیگر به وجود آمده است و به خاطر موقعیت قرارگیری خود در منطقه ای آرام برای افرادی مناسب است که علاقه مندند در منطقه ای آرام سکونت داشته باشند. هر چند که این هتل فاصله ی زیادی با بسیاری از جاذبه های شهر شیراز ندارد. کافی است که با خرید بلیط هواپیما شیراز از آس چارتر به راحتی به این شهر پرواز کنید و در هتلی همچون هتل پارس شیراز اقامت خوبی را تجربه کنید. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید یادتان باشد که کافی شاپ و کافه تریای هتل به صورت شبانه روزی باز استآژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری مشهد شیراز می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

هتل پرسپولیس، هتلی نزدیک به بسیاری از جاذبه های شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر شیراز که هم ۵ ستاره است و هم خدمات کاملی را ارائه می نماید، هتل پرسپولیس شیراز (Persepolis Hotel) است. این هتل در یک ساختمان ۷ طبقه قرار گرفته و در کل دارای ۱۰۴ اتاق برای اقامت مسافران است. از این هتل هم دسترسی به بسیاری از نقاط مختلف شهر در دسترس و آسان است. هتل پرسپولیس پنج ستاره که در حد فاصل چهار راه حافظیه و میدان قائم قرار گرفته، یک هتل خوب در شیراز است. هتل با داشتن اتاق های دوتخته و کانکت، سوئیت های رویال و نیز واحدهای آپارتمانی خود توانسته رضایت طیف متنوعی از مهمان ها را جلب کند. علاوه بر اتاق ها، رستوران آپادانا هم با منویی متشکل از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی وظیفه پذیرایی از مهمان ها را در طبقه همکف هتل بر عهده دارد. خوشبختانه در این هتل هم دسترسی به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و بیلیارد مهیا است. ضمن اینکه پرسپولیس به نسبت خدماتی که در اختیار مهمان هایش قرار می دهد، قیمت مناسبی دارد. 

هتل چمران شیراز

اگر بگوییم هتل چمران محبوب ترین هتل شهر است، اغراق نکرده ایم. این هتل 5 ستاره شیراز که با 30 طبقه، مرتفع ترین هتل هم لقب گرفته، 250 باب اتاق و سوئیت دارد و این یعنی تا دلتان بخواهد حق انتخاب دارید. اتاق های یک نفره و دونفره و نیز سوئیت های دونفره هتل تمام امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار داده اند. رستوران ها و کافه های چمران نیز متعدد و متنوع هستند؛ از رستوران ایتالیایی داوینچی تا رستوران سنتی باربد و رستوران پانوراما بر بام هتل. 

هتل ستارگان، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل ستارگان شیراز (Stars Hotel) یکی از هتل های ۴ ستاره ی این شهر است که نامش در بین ۱۰ تا از بهترین هتل های شیراز قرار می گیرد. این هتل به فلکه ی گاز و پارک شهر شیراز قرار گرفته و همین امر برای کسانی که به شیراز زیاد سفر کرده اند و با آن آشنا هستند نشانگر این امر است که به بسیاری از خانه های تاریخی شیراز  نزدیک است. در این هتل انواع خدمات رفاهی اقامتی و تفریحی مهیا شده است. لیست هتل های خوب شیراز را با هتل ستارگان به پایان می بریم. یک هتل چهارستاره دیگر در بلوار آزادی که 14 طبقه و 42 باب اتاق و سوئیت دوتخته و سه تخته دارد. امکانات داخل اتاق ها از جمله تلویزیون و ماهواره، اینترنت، مینی بار و حمام مجهز باعث شده تا بسیاری به انتخاب آن هنگام رزرو هتل در شیراز فکر کنند. موقعیت مکانی هتل هم در این انتخاب بی تأثیر نیست؛ چرا که واقع شدن در شمال شیراز آب و هوای خوبی را برای آن به ارمغان آورده است. خوشبختانه هتل رستوران سنتی، کافی شاپ و پارکینگ هم دارد. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری شیراز انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

هتل رویال، اقامتگاهی با امکانات رفاهی ویژه

هتل رویال شیراز (Shiraz Royal Hotel) یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز است که امکانات بسیار کاملی در خود پدید آورده است. این هتل هم در بلوار دروازه قرآن قرار گرفته و به جاذبه های طبیعی و شهری شیراز در فاصله ای نزدیک قرار گرفته است، به طوری که می گویند که با ساخت هتل رویال این منطقه کاملا همچون یک شهرک تفریحی و توریستی شده است. هتل رویال شیراز ۸ طبقه است و در کل ۵۰ اتاق و سوئیت مختلف دارد. در این هتل، با کیفیت ترین رستوران های شیراز همچون رستوران پالیز قرار گرفته است

هتل پارسیان شیراز

بلوار کریم خان زند میزبان یکی دیگر از اقامتگاه های محبوب شیراز است: هتل پارسیان چهارستاره است و 61 واحد اقامتی شامل اتاق های دوتخته دبل و توئین و نیز سوئیت های سه نفره و چهارنفره دارد. اگر موقع رزرو هتل شیراز به یک اقامتگاه آرام و دنج فکر می کنید، این هتل گزینه خوبی برای شما است. علاوه بر این در رستوران پارسه هتل می توانید طعم غذاهای خوشمزه شیرازی مثل کلم پلو را بچشید. در پارسیان اگرچه از امکاناتی مثل مجموع ورزشی خبری نیست؛ اما غرفه صنایع دستی برای خرید سوغات مهیا شده است.

date_range جمعه 11 تیر 1400 remove_red_eye 2311 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0