{{ctrl.notification}}
معرفی 17 هتل زیبای جزیره کیش 1

رزرو هتل کیش، پیش از سفر

به نظر نمی‌رسد که کسی از اینکه پس از رسیدن به فرودگاه، دربه‌در دنبال جا بگردد، خوشش بیاید! به همین دلیل هم هست که بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع هتل کیش را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت اقامت‌تان، هتل‌تان را رزرو کنید. خیال‌تان را راحت کنم، این کار فقط چند دقیقه از شما وقت می‌گیرد. پس از آن، دیگر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود.

فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه‌ اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور در بیاید. در غیر این صورت حتما برنامه‌ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل های کیش ساعت ۱۴ و زمان تخلیه‌ی اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. می‌توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت ۲ بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشت‌تان زمانی باشد که بعد از تخلیه‌ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری کیش همراه باشید.

 

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می‌پسندند؟

با گشت زدن و چرخیدن در وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران، دست‌تان می‌آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی‌آید. ما به جای شما نظرات کاربران وب‌سایت‌های مختلف را زیر و رو کردیم و محبوب‌ترین هتل های کیش را از نظر مسافران پیدا کردیم که به ترتیب در فهرست زیر می‌بینید.

 

1. هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش یکی از هتل های کیش که در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است. فضای کلی معماری آن حس و حال معماری باروک را دارد. هتل سورینت کیش 55 اتاق دارد. این هتل از تکنولوژی هوشمند (BMS) برخوردار است، بنابراین بسیاری از سیستم‌های آن مانند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع و … به محض ورود مسافر به اتاق فعال می‌شوند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما مشهد کیش آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

امکانات ویژه هتل سورینت مریم کیش

دسترسی آسان به ساحل و اسکله تفریحی کیش

دسترسی به مراکز خرید اصلی کیش از جمله: مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس 1 و 2

رستوران با ظرفیت 70 نفر

پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو

اینترنت

بوفه صبحانه (سرد و گرم)

صندوق امانات (Safe Box)

ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)

خشکشویی

ماساژ

2. هتل مارینا پارک؛ زیباترینِ اقامتگاه های کیش

هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ در دو طبقه آغاز به کار کرد و ۱۹۰ اتاق با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن دارد. از آنجا که این هتل مجلل در یکی از بهترین مناطق کیش قرار دارد، به‌راحتی می‌توانید به باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم کیش دسترسی داشته باشید و از مراکز خرید نزدیک به هتل نظیر بازار مریم، بازار کیش مال، بازار مرجان و بازار پدیده استفاده کنید.

هتل یادشده مثل هر یک از هتل های لوکس کیش، مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی، پارک ساحلی، اینترنت، خانه‌داری ۲۴ ساعته، صندوق امانات، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن پذیرایی، سالن همایش، ترانسفر فرودگاه و پارکینگ است.

اسکله اختصاصی از مزایای منحصربه‌فرد این هتل است که به‌لطف انواع تفریح‌های ساحلی، ورزش‌های آبی و رستوران‌های متنوع، گزینه‌ای عالی برای تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود. برخورداری از یک نوار ساحلی اختصاصی به طول ۷۵۰ متر با چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به خلیج فارس را به فهرست ویژگی‌های متفاوت و ایدئال هتل اضافه کنید. با این اوصاف، بی‌دلیل نیست که هتل مارینا پارک عنوان بهترین هتل کیش را با خود یدک می‌کشد. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری مشهد کیش می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

امکانات هتل مارینا کیش

استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس

فودکورت ساحلی

استقبال فرودگاهی

صبحانه و ناهار بوفه

اینترنت پرسرعت

سالن بدنسازی

 

3. هتل صدف

هتل صدف یک هتل چهار ستاره است. این هتل به سبک مدرن طراحی شده، دو طبقه است و 55 اتاق و سوئیت دارد. پیرامون این هتل زیبا کوهی به بلندی 27 متر با آبشارهای عظیم و زیبا بنا شده است، که چشم‌ انداز فوق‌ العاده‌ای به این هتل می‌بخشد. این هتل در کنار مرکز خرید شارستان و مروارید قرار دارد. رستوران فرانسوی هتل در دل کوه قرار گرفته و یک وعده غذایی دلچسب را برای شما رقم خواهد زد. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری کیش را از آس چارتر تهیه کنید.

امکانات هتل صدف کیش

استقبال فرودگاهی

صبحانه

اینترنت پرسرعت

گشت در جزیره

اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال

صندوق امانات

 

4. هتل داریوش کیش

یک هتل پنج ستاره دیگر هم توانسته با معماری منحصر به فرد و امکانات ویژه خود دل مسافران را برباید: هتل داریوش که معماری آن از تخت جمشید و نمادهای آن الهام گرفته شده، 190 باب اتاق و سوئیت دارد که نمای برخی از آنها رو به باغ و بعضی دیگر هم رو به دریا است. ما پیشتر در مطلب پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی از این هتل برایتان گفته ایم. اما این را هم بدانید که اگر قیمت هتل کیش برایتان مهم است و در جستجوی هتل ارزان هستید، بهتر است سراغ آن نروید. مسافران در مورد این هتل چه نظری دارند؟ آس چارتر ارائه کننده بلیط مشهد کیش انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 امکانات لوکس و مدرن و تمیزی اتاق ها و سوئیت ها

 امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، استخر، جکوزی و ... متنوع است

 معماری هتل باشکوه و نماد ایران باستان است

 کیفیت و تنوع منوی صبحانه و ناهار قابل توجه است

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران با ظرفیت 280 نفر

پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو

اینترنت پرسرعت

استخر

اقامت رایگان برای کودکان زیر 7 سال

دریاچه اختصاصی

زمین ورزش

باغ پرندگان

زمین اختصاصی پینتبال و تنیس

سالن بدنسازی، غواصی اختصاصی

5. هتل شایان کیش

هتل شایان یکی دیگر از هتل های کیش است که از دهه ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره شناخته می‌شود. این هتل چهار طبقه علاوه بر ۱۹۳ اتاق و سوئیت لوکس که اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان رقم می‌زند، مجهز به امکاناتی همچون آتليه عكاسی، پاركينگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، کافی شاپ، پذيرش ۲۴ ساعته، روم سرويس، اجاره ماشین، خدمات تور و ترانسفر رفت فرودگاهی است. وجود دو رستوران، ‌یک کافی‌ شاپ و فست‌فود نیز قطعا خاطره سفر به جزیره را دلچسب‌تر می‌کنند.

باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت، استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ نیز برای علاقه‌مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. هتل مذکور در بهترین نقطه از کیش قرار دارد و در نتیجه به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید زیتون، ونوس، هایپر مارکت و مرکز تجاری، بازار پانیذ و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش نیز درست روبه‌روی هتل شایان قرار گرفته است و با در نظر گرفتن تمامی این مزایا، می‌توانید از بین هتل های لوکس کیش، هتل شایان را برای اقامت انتخاب کنید. با خرید بلیط چارتری از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

امکانات هتل شایان کیش

سالن بیلیارد

استخر روباز

چایخانه سنتی

اتاق مهمانی و جلسات کاری

اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال

ترانسفر فرودگاهی

اجاره اتوموبیل

6. هتل هلیا کیش

هتل هلیای کیش یک هتل چهار ستاره است. این هتل میان میدان امیرکبیر و ساحل قرار گرفته است. فاصله آن از دریا بسیار کم است. اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، این هتل در کنار پلاژ آقایان و بانوان، زمین بازی، پیست دوچرخه سواری و اسکله قرار گرفته. هتل هلیا یک مجموعه گردشگری دارد که برنامه‌های هیجان‌انگیز و شادی را اجرا می‌کنند.

یکی از متمایزترین ویژگی‌های این هتل، لابی آن با یک چیدمان فوق‌العاده است. علاوه براین، کافی شاپ این هتل در فضای سرسبز پیرامون هتل قرار گرفته که با صندلی‌های چوبی و آبنماهای رنگارنگ تزئین شده. غیر از این کافی شاپ یک رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و یک چایخانه سنتی هم در هتل وجود دارد. بوفه صبحانه هم از ساعت 7 تا 10:30 صبحانه سرو می‌کند.

اگر هتل‌ های کیش را از طریق تور کیش رزرو کرده باشید، احتمال اینکه اقامت راحت‌تری داشته باشید و نگران تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی هتل نباشید، بیشتر است.

امکانات هتل هلیای کیش

رستوران با ظرفیت 150 نفر

اینترنت پرسرعت در لابی

خشکویی

صندوق امانات

آنت مرکزی

اجاره ماشین

سرویس رایگان رفت به دریا

استقبال فرودگاهی

7. هتل جام جم

هتل جام جم یکی از بهترین هتل های کیش است که سه ستاره دارد. این هتل در نزدیکی بازارهای مرجان، ونوس و مروارید قرار گرفته است. اسکله تفریحی کیش هم فاصله چندانی از این هتل ندارد. به طور متوسط فاصله این هتل تا دریا چیزی حدود 15 دقیقه پیاده‌روی دارد. با این اوصاف اگر به دنبال یک اقامت کم‌هزینه در کیش هستید، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شماست. 

امکانات هتل جام جم

ترانسفر فرودگاهی

سرویس رایگان رفت و آمد به پلاژ

صندوق امانات

اینترنت در لابی

کافی‌شاپ 24 ساعته

رمپ جهت ویلچر معلولین

date_range سه شنبه 08 تیر 1400 remove_red_eye 1801 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
مریم شاکری :

سلام . مقاله قبلیتون رو خوندم و میخواستم بگم که ناقص هست ولی دیدم تو این مقاله هتل ها رو تکمیل کردید...عالی