{{ctrl.notification}}
زیباترین آبشار های ایران کجاست؟

 زیباترین آبشارهای ایران کجاست؟

 قطعا دوست دارید تا با اسامی ابشار های جذاب ایران اشنا باشید تا بتوانید بعدا به انجا سفر کنید. دیگر نگران این موضوع نباشید زیرا در این مقاله از اس چارتر سعی  داریم  تا شما را با زیباترین ابشار های ایران اشنا کنیم همچنین شما می توانید برای سفر به این ابشارها بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر را از سایت اس چارتر دریافت نمایید پس ما با همراه باشید.

 

آبشار بیشه، لرستان

این ابشار که جزوه یکی از بهترین و معروف ترین ابشار های ایران قرار دارد در استان لرستان واقع شده است. لرستان علاوه بر داشتن همچنین ابشار زیبایی، تعداد 60 ابشار دیگر را در خود جای داده است .این ابشار از بهترین و مهم ترین ابشار های لرستان محسوب می شود.

بیشه در کوه های زاگرس و بین جنگل های بلوط قرار گرفته و ارتفاع ان 50 متر است.اب این ابشار از سوی چشمه ای که در همان  اطراف قرار دارد تامین می شود. این ابشار به رودخانه سزار می رسد.

در پایین این ابشار حوض کوچکی قرار دارد که باعث شده مکانی بسیار مناسب برای تفریح و شنا محیا شود. این ابشار امکاناتی مانند فروشگاه و رستوران دارد شما می توانید برای رفتن به این ابشار انجا بمانید و از امکانات رفاهی ابشار بیشه لذت ببرید. برای بازدید از این آبشار زیبا می توانید بلیط هواپیما تهران خرم آباد بگیرید و از آنجا به این آبشار زیبا بروید .

آبشار پیران، سرپل ذهاب

در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه ابشاری بسیار زیبا وجود دارد که این ابشار حدودا 100 متر ارتفاع دارد. نام دیگر این ابشار (ریجاب ) است. برای رفتن به این ابشار باید از سرپل ذهاب 10 کیلومتر انورتر به سمت روستای شالان بروید و بعد از طی کردن مسیری حدودا 10 دقیقه ای این ابشار را مشاهده خواهید کرد. شما تنها با خرید بلیط لحظه آخری تهران کرمانشاه می توانید از این مکان زیبا دیدن کنید.

آبشار پیران سرپل ذهاب

آبشار یخی، تهران

یکی از عجیب ترین ابشار هایی که در تهران قرار دارد ابشار یخی هملون است که در تمامی فصل ها یخ زده است و تنها در تیرماه و مرداد ماه حالت طبیعی دارد این ابشار یخی در فصل های زمستان انقدر قشنگ است که تاکنون هیچ ابشاری به زیبایی ابشار یخی وجود ندارد. این ابشار در سمت شمال شرقی تهران و در جاده میگون به سمت شمشک قرار گرفته است. چه تابستان به این ابشار بروید یا زمستان هیچ چیزی را از دست نداده اید زیرا در فصل تابستان مس توانید از اب و هوای خوش و سرسبزی لذت ببرید و اگر زمستان بروید می توانید این ابشار را طور دیگری ببینید به دلیل انکه اسم این ابشار یخی است معمولا زمستان جلوه ی دیگری دارد. اگر به این ابشار در زمستان سفر می  کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما زنجیر چرخ، لباس گرم، غذا و کفش مناسب برای یخ نوردی همراه خود داشته باشید. همچنین شما می توانید برای رفتن به این ابشار بلیط ارزان مشهد تهران را گرفته و در اولین فرصت از تماشای این ابشار لذت ببرید. تنها با تهیه بلیط چارتر زاهدان تهران می توانید از این آبشار زیبا دیدن کنید.

آبشار یخی تهران

آبشار سمیرم، اصفهان

این ابشار در کوه های زاگرس با ارتفاع 35 متری که نظر گردشگران زیادی رابه خود جلب کرده است. لقب دیگر این ابشار عروس زیبای زاگرس است. در بخش جنوبی استان اصفهان در 5 کیلومتری سمیرم این ابشار در منطقه ای کوهستانی قرار دارد. پیشنهاد می کنیم در فصل بهار برای تماشای این ابشار بروید در فصل بهار پر اب ترین ابشار را خواهید دید البته در این فصل هوا چون سرد است بهترین کار این است لباس های مناسب بپوشید. تنها کافی است خرید بلیط چارتری مشهد اصفهان را از سامانه اس چارتر بخواهید.

آبشار سمیرم اصفهان

آبشار ویسادار، گیلان

شاید برایتان سوال شده باشد معنای ابشار ویسادار چیست ؟این کلمه که تالشی است به معنی سایه ی بید می باشد. اگر می خواهید به این ابشار بروید باید 30 کیلومتر بعد از گیلان را بروید و تقریبا بعد از 10 دقیقه پیاده روی به ابشار می رسید. برای رفتن به این ابشار باید از پله ها عبور کنید اگر می خواهید از نمای دور ابشار را ببینید زمانی که بر روی پله می ایستید از دو طرف ابشار را مشاهده خواهید کرد.بهترین زمان برای رفتن به این ابشار فصل بهار و تابستان و پاییز می باشد اما در این فصل ها اب و هوای خنک دیگر وجود ندارد و تنها چیزی که حس خواهید کرد سرما است اگر شما جزوه ان دسته ای هستید که  علاقه ای  به سرما دارید زمستان هم تماشای این ابشار دل پذیر خواهد بود. اگر شما هم به دیدن آبشارهای ایران علاقه مند هستید می توانید بلیط چارتر ارزان رشت بگیرید و یکی از بی نظیرترین آنها را ببینید.

 

آبشار لاتون، آستارا

ایران کشوری است که اگر به هر کجای ان سر بزنید شگفتی های تازه ای پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از ابشار های زیبایی که وجود دارد لاتون در استارا است که در نزدیکی شهر لوندویل و روستای کوته کومه قرار گرفته این ابشار که 105 متر ارتفاع دارد و ما بین کوه ها و جنگل ها است .جالب است بدانید در کنار این ابشار ها درختانی چون فندوق، گردو، الو، گلابی، زرد الو وجود دارد و ابی که از میان رودخانه ها می گذرد فضایی بسیار دل پذیر را محیا می کند. اس چارتر بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما چارتری اردبیل است.

آبشار لاتون آستارا

آبشار کبودوال، گلستان

ابشار کبود وال که در استان گلستان قرار دارد به تنها ابشار خزه ای معروف است این ابشار در 5 کیلومتری جنوب شرقی علی اباد است. این ابشار اب بسیار زلالی دارد و یکی از قشنگ ترین ابشار های گلستان می باشد. شما به راحتی و در کوتاهترین زمان می توانید بلیط هواپیما گرگان خود را از آس چارتر خرید کنید.

آبشار کبودوال گلستان

 آبشار کمردوغ، کهگیلویه و بویراحمد

ابشار کمر دوغ، در استان کهگیلویه و بویراحمد است این ابشار زیبا که 100 متر ارتفاع دارد در همه ی فصل ها دارای اب است. جالب است بدانید این ابشار به (عروس ابشارهای ایران ) معروف است برای رفتن به این ابشار باید به شمال شهر دهدشت بروید و بعد از 70 کیلومتر این ابشار زیبا را مشاهده خواهید کرد. یکی از بهترین راهها برای بازدید از این آبشار زیبا گرفتن بلیط هواپیما ارزان امیدیه است.

آبشار کمردوغ کهکیلویه و بویراحمد

آبشار مارگون، فارس

ابشار مارگون در مرز استان فارس قرار دارد و در این مکان بیش از هزار چشمه در بدنه های کوه وجود دارد. این ابشار بزرگ ترین و جذاب ترین ابشار چشمه ای در ایران می باشد. این آبشار زیبا را می توانید با تهیه بلیط چارتری یاسوج ببینید.

آبشار مارگون فارس

آبشار اخلمد، مشهد

در شهرستان چناران استان خراسان رضوی ابشاری وجود دارد که بسیار چشم نواز است ارتفاع این ابشار 80 متر است که در مسیر ورودی تا بالای ابشار را باید پیاده بروید و در این مسیر ابشار اول ،ابشار دوم، ابشار سوم وجود دارد. در بین این مسیر تخت هایی برای استراحت وجود دارد و فروشگاه های صنایع دستی و خرید هرگونه موادغذایی که بتوانید تهیه کنید و در دسترس باشد. هر ساله گردشگران زیادی به این ابشار می روند این ابشار که در دو کیلومتری اخلمد است به جز گردشگران باعث شده افراد بومی و گردشگران بومی خود مشهد به اینجا سری بزنند. بهترین زمان برای رفتن به این ابشار تابستان است زیرا محیطی سرسبز و اب و هوای خنکی دارد. برای رفتن به این ابشار کافی است خرید پرواز چارتری مشهد را از سایت اس چارتر خریداری کنید.

آبشار اخلمد مشهد

آبشار گنج نامه، همدان

در عباس اباد همدان و نزدیکی کتیبه های گنج نامه این ابشار بسیار زیبا قرار دارد که در کنار کوه الوند خودنمایی می کند. این آبشار بی نظیر را می توانید با خرید بلیط همدان بازدید کنید.

آبشار گنج نامه همدان

آبشار شلماش، اذربایجان غربی

در شهر سر دشت اذربایجان غربی ابشار شلماش وجود دارد.

آبشار شلماش آذربایجان غربی

آبشار کشیت، کرمان

در کرمان ابشار کوچکی به نام کشیت وجود دارد که یکی از جاذبه های گردشگری کرمان محسوب می شود. یکی از بهترین راهها خرید بلیط چارتر ارزان کرمان است که از آبشار کشیت بازدید کنید.

آبشار کیشت کرمان

date_range دوشنبه 08 شهریور 1400 remove_red_eye 1771 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0