{{ctrl.notification}}
بهترین پارک های ابی دبی

بهترین پارک های ابی دبی

دبی از سری کشورهایی است که مکان های دیدنی زیادی دارد در بین این مکان های دیدنی دبی دارای پارک های ابی فوق العاده ای است ، داشتن همین مکان های فوق العاده باعث شده است تا گردشگران و مسافران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کند در این مقاله از اس چارتر سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی قصد داریم تا به شما بهترین پارک های ابی دبی را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی وایلد وادی

این پارک دارای فضای باز می باشد و از این پارک می توانید ساحل جمیرا، برج العرب ، را ببینید ، پارک ابی وایلد وادی از سال 1999 شروع به فعالیت کرده است و افراد زیادی را به سمت خودش کشانده است، در این پارک ابی 30 جاذبه و سرسره وجود دارد که به طور معمول و پشت سرهم مدام بروز می شوند و می توان گفت بزرگ ترین استخر موج خاورمیانه را دارد از نکات جالب و خوب این پارک ابی می توانیم به این اشاره کنیم که تمام وسایل بازی ان برای همه وزن ها طراحی شده است همچنین وسایلی را برای بانوان باردار در نظر گرفته اند که بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند،

پارک ابی اتلانتیس دبی

از بهترین قسمت های این پارک می توانیم به سقوط ازاد جمیرا سکیرا اشاره کنیم که بسیار محبوب است و صف شلوغی دارد در بالای این سرسره دو محفظه وجود دارد که با ورود هر یک شمارش معکوس شروع می شود ، این سرسره جذاب 120 مترطول دارد و مسیر سرعتتان به 80 کیلومتر بر ساعت می رسد، اگر به سراغ برج سورج بروید انقدر می چرخید تا در نهایت به داخل یک استخر بزرگ پرتاب بشوید همچنین برای استفاده از این تفریح می توانید سوار تیوپ بشوید و خودتان را وارد این چالش بکنید، از دیگر بازی های پرسرعت و پر هیجان  می توانیم به مستر بلسترز نیز همچون ترنی پرپیچ‌وخم اشاره کنیم.

پارک ابی اتلانتیس دبی

قایق و دریاچه جحا با بیش از 100 بازی مختلف مانند : سرسره، تفنگ‌های آب‌پاش، دوش‌های آبپاش و استخرهای کودک دارد که در سال ۲۰۰۵ به این مجموعه اضافه شد و محلی عالی برای تفریح کودکان می باشند ، بخش سفر جحا با رودخانه ای به طول 360 متر و استخر موج بسیار محبوب می باشند. از امکانات این  پارک ابی می توانیم به : رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، آلاچیق‌های لوکس، فروشگاه‌ها، فیش اسپا، سرویس بهداشتی و... اشاره کنیم.

پارک ابی اتلانتیس دبی

قسمت های پارک ابی وایلد وادی : سرسره جمیرا اِسکِرا (JUMEIRAH SCEIRAH)، ترن سواری مستر بلسترز (MASTER BLASTERS)، موج سواری در استخر موج (BREAKERS BAY)،  برج سورج (BURJ SURJ)، گرداب تنتروم اَلِی (TANTRUM ALLEY)، مکانی برای تفریح کودکان ( JUHA'S DHOW AND LAGOON) می باشد. ساعت کاری پارک ابی وایلد وادی : این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر فعالیت دارد و دوشنبه ها تعطیل است،

پارک ابی اتلانتیس دبی

همچنین در صورتی که کودکی زیر 2 سال دارید، نیازی به تهیه بلیط برای او نیاز نخواهید داشت. زیرا ورود کودکان زیر 2 سال در پارک آبی وایلد وادی رایگان است.

ادرس پارک ابی وایلد وادی : : دبی، ناحیه جمیرا دو، خیابان جمیرا، رو‌به‌روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی یاس ابوظبی

پارک ابی یاس ابوظبی جزو بهترین پارک های دبی است که در امارات و جزیره تفریحی یاس قرار گرفته است ، پارک ابی یاس ابوظبی فعالیت خودش را از سال 2013 اغاز کرده است و مساحت ان چیزی حدود 15 هکتار می باشد همچنین بیش از 40 سرسره و امکانات تفریحی دارد ، این پارک به 8 بخش مختلف تقسیم شده است که هر کدام از انها به گونه ای متفاوت و لذت بخش است، بخش های پارک ابی یاس ابوظبی شامل : شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه و شهر جوانان می‌باشد، همچنین بزرگ ترین سرسره شش نفره جهان و طولانی ترین ترن هوایی خاورمیانه را این پارک ابی یاس ابوظبی دارد.

پارک ابی اتلانتیس دبی

از امکانات تعبیه شده در این پارک ابی می توانیم به : انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌هایی جهت خرید سوغات، کابانا هایی با فضا دل‌انگیز، سرویس بهداشتی و...اشاره کنیم. بهترین بخش های این پارک عبارتند از : سرسره داماوا (DAWWAMA)، سرسره فالکونز فلج (FALCONS FALAJ)، رودخانه رها (AL RAHA RIVER)، حلقه لیوا (LIWA LOOP)،  ترن آبی و معلق بندیت بمبر (BANDIT BOMBER)، بشکه حباب (BUBBLES' BARREL)، سرسره کوهان حملول (HAMLOOL'S HUMPS)، سرسره سقوط جبل (JEBEL DROP)،  کاباناهای ال‌وها (AL WAHA CABANAS)، سینما 5 بعدی سینپاش (CINE SPLASH)، غواصی مروارید (PEARL DIVING).

ادرس پارک ابی یاس ابوظبی : جزیره یاس غرب، ابوظبی.

ساعت کاری پارک ابی یاس ابوظبی : ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر است.

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی لاگونا

این پارک ابی جزو جدید ترین پارک های ابی دبی است که در بخش lamar  قرار گرفته است ، اگر قصد دارید به دبی سفر کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به این پارک ابی لاگونا بزنید، از امکانات رفاهی این پارک ابی می توانیم به : رستوران، فروشگاه ، کافه های متعدد ، سرویس بهداشتی اشاره کنیم. از تفریحات ابی این پارک ابی می توانیم به موج سواری اشاره کنیم که در این پارک ابی بسیار محبوب است همچنین به جز این تفریحات می توانید  استخر مارپیچ، استراحتگاه کنار استخر، محفظه بازی، استخر کودکان، و سایر تفریحات دیگر چون اسکیت WaveOz 180، سقوط آزاد، استراحتگاه پارک آبی لاگونا، رودخانه آرام، مسابقه هیجانی، آب‌ بازی پارک آبی لاگونا، اسپلش پد،  مانتا را امتحان کنید.

پارک ابی اتلانتیس دبی

ساعت کاری پارک ابی لاگونا : این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز می باشد که می توانید سری به انجا بزنید همچنین نکته قابل توجه در مورد این پارک ابی این است که در روزهای پنجشنبه از ساعت 19 الی 2 بامداد این پارک تنها به بانوان اختصاص داده شده است و حضور آقایان در این ساعات ممنوع می‌باشد. از این رو بانوان می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار دوستان خود تجربه کنند.

آدرس پارک ابی لاگونا : دبی، منطقه لامر، خیابان جمیره 1.

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی لگولند

این پارک به شکل یک لگو طراحی شده است که بسیار مناسب برای کودکان 2 تا 12 ساله است از تفریحات مناسب این پارک که برای کودکان علاوه بر لذت بخش بودن عالی است می توانیم به استخر موج و سافاری اشاره کنیم همچنین یک سرگرمی هیجان انگیز دیگر در این پارک ابی وجود دارد که نام ان (قایق بساز ) است در این مکان کودکان شما با استفاده از وسایلی که در انجا تعبیه شده است به ساخت قایق می پردازند.

پارک ابی اتلانتیس دبی

از بخش های پارک ابی لوگند می توانیم به : اسپلش اوت،  توئین چیز رز، ویو رایدر ، تیدال تیوپ، استخر موج لگو، رد راش، جوکر ساکر، سافاری دوپلو اشاره کنیم.

ساعت کاری پارک ابی لگولند : از ساعت 10 الی 19.

آدرس پارک ابی لگولند : دبی، خیابان شیخ‌ زاید، مقابل مجمع‌الجزایر جبل علی، پارک آبی لگولند.

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی اسپلش پد دبی

این پارک ابی نسبت به پارک های ابی دیگر کوچک است اما محیط خانوادگی و دوستانه خوبی دارد ، اگر به دنبال پارکی هستید که با هزینه کمتری به انجا بروید به شما پیشنهاد می کنیم سری به پارک ابی اسپلش پد دبی بزنید این پارک ابی امکاناتی چون سرویس بهداشتی و رستوران دارد، همچنین در این پارک بانوان با هر پوششی که بخواهند می توانند باشند.

ساعت کاری پارک ابی اسپلش پد دبی : ساعت کاری این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 8 شب می باشد.

ادرس پارک ابی اسپلش پد دبی : : امارات، دبی، شمال ساحل جمیرا، نزدیک سینما روکسی

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی ایس لند دبی

همانطور که از نام این پارک مشخص است تمام وسایل و قسمت های این پارک شبیه به یخ و سفید رنگ است، از بهترین وسایل موجود در این پارک می توانیم به سرسره های پر سرعت و استخر امواج اشاره کنیم ، خبر خوش برای طرفداران این پارک این است که به زودی قرار است این مجموعه بازسازی بشود و یک تغییرات بزرگی در این پارک ایجاد بشود از امکانات این پارک ابی می توانیم به رستوران و کمد قفل دار اشاره کنیم.

ساعت کاری پارک ابی ایس لند دبی : این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز می باشد.

ادرس پارک ابی ایس لند دبی : : امارت، دبی، راس الخیمه، جزیره الحمرا

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک آبی اسپلش اِن پارتی دبی

این پارک مخصوص کودکان است که می توانید فرزندان خود را به این پارک برده و به تماشای ان ها بنشینید این پارک امکاناتی چون : رستوران و کافه ، دوش ، سرویس بهداشتی دارد.

ساعت کاری پارک آبی اسپلش اِن پارتی دبی : این مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز می باشد.

ادرس پارک آبی اسپلش اِن پارتی دبی : امارات، دبی، منطقه الصفا، خیابان ۸A، پارک آبی اسپلش ان پارتی

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی اتلانتیس دبی

پارک ابی اتلانتیس ( Atlantis Dubai Water Park) نام دیگر ان پارک ابی اکواونچر(Aquaventure ) می باشد این پارک در جزیره پالم جمیرا بنا شده است و  همین دلیل باعث شده تا بسیار معروف بشود ، این پارک بیشتر به دلیل وجود سرسرسه سقوط ازادش معروف شده است زیرا سقوط ازاد این پارک شما را از بین اکواریوم کوسه ها می برد و برای چند لحظه حس میکنید علاوه بر هیجان زده شدن دچار ترس نیز شده اید، به جز این تفریح هیجان انگیز می توانید سوار زیپ لاین بشوید و حسابی تفریح کنید ، زیپ لاین از سری تفریحاتی است که فوق العاده جذاب است ،

پارک ابی اتلانتیس دبی

اگر می خواهید به این پارک به همراه کودکانتان بروید نگران نباشید زیرا در این پارک ابی برای کودکان بخشی جدا طراحی شده است که محبوب ترین این بازی ها واتر اسپلش است اگر قصد تفریح در این پارک ابی را دارید پیشنهاد می کنیم یک روز کامل را برای این مجموعه بگذارید. از امکانات موجود در این پارک ابی می توانیم به دلفین لند، رستوران و کافه، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام و...اشاره کنیم.

ساعت کاری پارک ابی اتلانتیس : این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز می باشد.

ادرس پارک ابی انتلانتیس : امارات، دبی، جزیره پالم جمیرا، پارک آبی آتلانتیس

date_range یکشنبه 26 تیر 1401 remove_red_eye 470 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0