{{ctrl.notification}}
آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول

آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یک پکیج کامل برای گذارندن تفریحات است، این مرکز خرید در کنار مغازه ها، امکانات دیگر تفریحی چون، بزرگ ترین اکواریوم استانبول و سر زمین لگو دارد. برای خرید از این مرکز می توانید بلیط چارتری شیراز استانبول را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

درباره ی مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم مساحتی حدود 500 هزار متر مربع دارد که به همین دلیل در بین دیگر مراکز بسیار محبوب شده است. در این مرکز خرید برند هایی حدود 286 برند ترکی و خارجی  چون دکتلون، آیکیا زارا، منگو، نایک، مارکس اند اسپنس، آدیداس موجود می باشد.

همچنین موفق به کسب نشان استاندارد ایزو در بین مراکز خرید ترک شده است. خبر خوب برای عاشقان خرید این است که نمی توان یک روزه این مرکز را تمام کرد، برند هایی که دنبالشان هستید و نتوانستید پیدا کنید در این مرکز خرید یافت می شوند. فروم بزرگ ترین مرکز خرید نه تنها در ترکیه بلکه در قاره اروپا محسوب می شود.

مرکز خرید فروم استانبول

چه فروشگاه هایی در این مرکز خرید قرار دارد؟

فروم فروشگاه هایی چون زنانه، مردانه، کودکان، لوازم منزل، لوازم دیجیتال و الکترونیک، اسباب بازی و وسایل سرگرمی کودکان، کیف و کفش مردانه و زنانه، فروشگاه های عینک، ساعت، زیورالات، لوازم ورزشی، ارایشی و بهداشتی، دارد. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط چارتر در مشهد پیشنهاد می کند از این فروشگاه ها دیدن کنید.

 

کفش و لوازم ورزشی در مرکز خرید فروم استانبول

اگر به دنبال این هستید از مرکز خرید فروم استانبول لوازم ورزشی تهیه کنید باید در ابتدا مارک لوازم ورزشی را بدانید،  در ادامه چند مارک لباس ورزشی را خواهیم گفت  پوما، نایک، اسپورتیو، ادیداس، دکتلون، جی اس استور، از مارک های این مرکز هستند.

 

آکواریوم سی لایف

پس از خرید که خسته شدید حتما سر زدن به جایی چون اکواریوم سی لایف، که بعد از اکواریوم فلوریا استانبول بزرگ ترین اکواریوم در ترکیه است خستگی تان را به جا خواهد اورد پیشنهاد می شود. معمولا کسانیکه بلیط چارتری هواپیما اصفهان استانبول گرفته اند از این جاذبه که در مرکز خرید قرار دارد دیدن می کنند.برای خرید بلیط اکواریوم می توانید به دو صورت یا حضوری یا اینترنتی بلیط تهیه نمایید، ساعت کاری این بخش از 10 صبح تا 19 بعد از ظهر می باشد.

آکواریوم سی لایف

سرزمین لگو

برای رفتن به فروم اگر همراه خود کودک داشته باشید نگران سرگرمی کودک خود نباشید زیرا در فروم برای کودکان 3 تا 10 سال، حدود 2 میلیون قطعه لگو وجود دارد ، که می توانند به راحتی سرگرم بازی باشند و خاطره ای بسیار خوب از این مرکز داشته باشند. بهای بلیط برای هر کودک 54 لیر است.

 

شهربازی اختاپوس

این شهربازی در سال 2017 احداث شده و جدیدترین شهربازی شهر استانبول است که مساحت ان 3000 متر مربع می باشد.

 

ژوراسیک لند

مرکز خرید فروم استانبول مکان های زیبایی برای تماشا کردن و بازدید دارد که یکی دیگر از انها ژوراسیک لند است که مساحت ان 10 هزار متر مربع است و در ان 70 دایناسور شبیه سازی شده است و بزرگ ترین پارک موضوعی سر پوشیده در قاره اروپا است. هدف این پارک برای یادگیری و بازی ساخته شده است که هم برای کودکان و بزرگ سالان مناسب است. هزینه ورودی این پارک بین 39 لیر ترکیه تا 29 لیر است و ساعت بازدید 10 صبح تا 9 شب است.

 

شهربازی فان لب

این شهربازی دارای سه شعبه در شهر استانبول می باشد که یکی از انها در فروم واقع شده است. ساعت بازدید این شهربازی از 10 صبح تا 10 شب است.

شهربازی فان لند استانبول

در این مجتمع امکان تبدیل ارز انجام می شود؟

ممکن است هنگامی که به مرکز خرید فروم استانبول می روید نیاز داشته باشید تا پول خود را تبدیل به ارز کنید اما جایی را نشناسید! اما نگران این موضوع نباشید زیرا در فروم می توانید با مراجعه به طبقه همکف، پلاک 193 کار خود را انجام بدهید. خوب است این نکته را بدانید که نرخ تبدیل این صرافی در مقایسه با صرافی های میدان  تکسیم یا بازار بسیار پایین تر است به همین دلیل می توانید تمام پول خود را تبدیل به ارز نکنید و تا حد مورد نیاز انجام بدهید.

 

تفریحات و سرگرمی های این مرکز خرید چیست؟

از جمله تفریحات مرکز خرید فروم می توان به ژوراسیک لند، لگولند دیسکاوری سنتر، فان لب، شهربازی اختاپوس، شبیه ساز پرواز با هلیکوپتر، پیست اسکی روی یخ، بولینگ آتلانتیس، مجموعه سینمایی سینماکسیموم و سینمای 5 بعدی تیوکس اشاره نمود که هر کدام در نوع خود بسیار لذت بخش هستند.

 

چه امکانات دیگری  فروم دارد؟

از دیگر امکانات فروم اتاق مادر و کودک، مرکز اطلاعات فروم استانبول، وای فای رایگان، اتاق خانواده، نمازخانه، خدمات مخصوص برای کم توانان جسمی، پارکینگ رایگان، کمک های اولیه، تاکسی فروم استانبول، سرویس های بهداشتی، دستگاه های خودپرداز، رستوران ها و کافه های فروم می باشند.

 

رستوران و کافی شاپ های فروم

جالب است بدانید در این مرکز خرید 50 رستوران و کافی شاپ وجود دارد که تنوع ان باعث می شود مشتریان زیادی داشته باشد. شما در این بخش می توانید هر نوع دسر و غذایی که می خواهید را سفارش بدهید و نوش جان کنید تا خستگی بازار گردی را بیرون کنید. نام کافه های فروم استانبول عبارت است از: استارباکس،  کریسپی کرم ،لاوازا، کومشوفیرین، اوزسوت،   شما نیز می‌توانید با خرید بلیط ارزان چارتری خارجی از این مرکز خرید دیدن کنید و در رستوران‌های عالی فروم  نیز غذاهای مورد علاقه‌ی خود را میل نمایید.

 

چگونه به مرکز خرید فروم با مترو برویم؟

فروم در محله کوجاتپه قرار دارد که خوشبختانه در این محله ایستگاه مترو وجود دارد. اگر از تکسیم بخواهید به فروم بروید باید به سمت ینی کاپی، مترو را سوار شوید و در این ایستگاه پیاده بشوید و خط خود را عوض کنید به سمت ایستگاه اتاتورک بروید و در کوجاتپه پیاده شوید.

مرکز خرید فروم لند استانبول

مرکز خرید فروم با اتوبوس

ایستگاه اتوبوس کارتال تپه (بایرام پاشا)  در نزدیکی همان مرکز خرید واقع شده است که شما باید در همین ایستگاه پیاده شوید و سپس به مرکز خرید فروم بروید.

 

 مرکز خرید فروم با تاکسی

اگر نمی خواهید با مترو یا اتوبوس به این مرکز خرید بروید، تاکسی گزینه مناسبی برای شما است، البته توجه داشته باشید از میدان تکسیم تا فروم چیزی حدود 12 تا 13 کیلومتر را باید طی کنید. این نکته را هم بدانید که تاکسی های استانبول کمی گران است.

 

مرکز خرید فروم با خودروی شخصی

اگر می خواهید با وسیله شخصی به مرکز خرید فروم استانبول بروید باید این مسیر را دنبال کنید. ( ترکیه، استانبول، بایرا پاشا، جاده پاشا، محله کوکاتپه، مرکز خرید فروم)

 

 

ساعت کاری فروم چگونه است؟

فروم همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

date_range چهارشنبه 07 مهر 1400 remove_red_eye 774 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
نگار جودکی :

سلام.فقط خواستم ازتون تشکر کنم بابت این همه احساس مسئولیت و پیگیری به موقع.من تازه از ترکیه برگشتم و شما برام بلیط رو اوکی کردید ،واقعا ممنون